آفتاب
اخبار امنیتی عراق/

هلاکت یک سرکرده داعش در الانبار/کشته و زخمی شدن3پلیس در غرب موصل

هلاکت یک سرکرده داعش در الانبار/کشته و زخمی شدن3پلیس در غرب موصل

هلاکت یک سرکرده داعش در الانبار،برکناری رئیس پلیس منطقه الشرقاط در صلاح الدین،کشته و زخمی شدن سه پلیس در غرب موصل و افزایش آمار کشته و زخمی شدگان حله به 135 نفر از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه المسله، علی غیدان فرمانده نیروی زمینی عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی یک مسئول برجسته داعش را به همراه دو عضو شورای نظامی به هلاکت رساندند و چهارده تروریست دیگر را در الانبار زخمی کردند.

منابع عراقی همچنین از درگیری های شدید در منطقه ای در جنوب کرکوک میان افراد مسلحی که در داخل منزلی سنگر گرفته اند با نیروهای پیشمرگه و پلیس خبر دادند.

این منابع بیان کردند: در هنگام درگیری ها سه عامل انتحاری خود را در نزدیکی منزلی منفجر کردن و نیروهای امنیتی توانستند بر اوضاع مسلط شوند.

از سوی دیگر شبکه الفرات از برکناری سرهنگ خلیل الصحن رئیس الشرقاط در استان صلاح الدین به علت مشکلات امنیتی مکرر و انتخاب سرهنگ عبدالحکیم الجبوری به جای وی خبر داد.

منابع امنیتی اعلام کردند: در اثر حمله تروریستها به یک مرکزایست بازرسی ارتش در منطقه المحلبیه در غرب موصل در استان نینوی دو نظامی کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

در اثر حمله افراد مسلح به مرکز وابسته به پلیس عراق در منطقه جرف الصخر در شمال بابل یک پلیس کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

منابع عراقی همچنین آمار انفجار انتحاری در بابل را 135 کشته و زخمی اعلام کرد.

یک منبع وابسته به پلیس عراق در استان نینوی بیان کرد: در اثر انفجار بمب کنارجاده ای در العیاضیه در چهل و پنج کیلومتری موصل دو پلیس و دو غیر نظامی زخمی شدند.

کد N171040

وبگردی