آفتاب

ایتالیا بر مشارکت بالا با آمریکا برای حل بحران اوکراین تاکید کرد

ایتالیا بر مشارکت بالا با آمریکا برای حل بحران اوکراین تاکید کرد

رم - ایرنا - ایتالیا بر مشارکت و همکاری بالا با ایالات متحده آمریکا برای حل و فصل مثبت بحران اوکراین به همراه شرکای اروپایی و براساس توافق اجلاس فوق العاده سران اتحادیه اروپا در بروکسل، تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)،تاکید ایتالیا در گفتگوی تلفنی کوتاه ˈمتئو رنتزیˈ نخست وزیر ایتالیا با ˈبارک اوباماˈ رییس جمهور آمریکا صورت گرفت.

درهمین حال اتحادیه کشاورزی و دامداری ایتالیا با به صدا درآوردن زنگ خطر واکنش روسیه در قبال حمایت اروپا و آمریکا از اوکراین اعلام کرد که علاوه بر نگرانی های مربوط به صادرات گاز روسیه به اتحادیه اروپا، خطر تحریم واردات گوشت و محصولات گوشتی از اتحادیه اروپا به روسیه نیز وجود دارد.

این اتحادیه همچنین اعلام کرد که این زورازمایی به شدت در بازاهای غذایی از گندم تا گوشت محسوس است و تولیدکنندگان اروپایی به شدت نگرانند. روسیه مرزهای مربوط به تمام صادرات گوشت خوک از اروپا را بست که خود منجر به خسارات مستقیم و غیر مستقیم برای شرکت های اروپایی شد.

علاوه بر خسارت مستقیم مربوط به عدم صادرات اتحادیه اروپا،یک زیان غیر مستقیم دیگر نیز وارد شد چرا که دام های المانی که تاکنون به روسیه صادر می شد هم اکنون به ابتالیا صادر شده که خود برای دامداران ایتالیایی و مصرف کنندگان یک خسارت محسوب می شود .

اروپام ** 2171**1856
کد N170973

وبگردی