آفتاب

هشدار دادستان قزوین به متجاوزان به انفال و اموال عمومی

هشدار دادستان قزوین به متجاوزان به انفال و اموال عمومی

دادستان عمومی و انقلاب قزوین نسبت به هرگونه تجاوز و تصرف غیرقانونی اموال عمومی، اراضی ملی و منبع طبیعی هشدار داد و از اتخاذ تدابیر لازم برای این منظور خبرداد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین که در سالن باغستان برگزار شد، اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌هایی است که در حفظ انفال و اموال عمومی تلاش‌های خوبی داشته است و در کشور نیز این امر از برجستگی خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در ایام تعطیلات به خصوص تعطیلات نوروزی شاهد هستیم سوءاستفاده برخی از افراد برای تعدی و تجاوز به منبع طبیعی و اراضی ملی است که این امر موجب شده که تا در ایام تعطیلات حفظ اراضی تحت مالکیت، مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: سال‌های قبل برخی موارد منجر شد تا در نوروز 92 تدابیر خاصی اندیشیده شود و تا در نوروز92 جز یک مورد، تصرف غیر قانونی دیگری نداشتیم.

وی تاکید کرد: اما نوروز 93 با داشتن تجربه سال‌های گذشته باید هوشیاری خود را حفظ کنیم؛ چراکه اگر تدابیر لازم را نداشته باشیم ممکن است تعرض‌هایی را شاهد باشیم.

وی یادآورشد: توجه به منابع طبیعی یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و از این رو نباید در این عرصه تعللی صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N170924

وبگردی