آفتاب
اسماعیلی:

عملکرد سازمان زندان‌ها در سال 92 راضی‌کننده است

عملکرد سازمان زندان‌ها در سال 92 راضی‌کننده است

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: با توجه به منابعی که در سازمان زندان ها در اختیار داشتیم تلاش کردیم از تمام توانمان برای تحقق ماموریت‌ها استفاده کنیم و از این حیث از عملکرد همکارانم در سال 92 راضی هستم.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد عملکرد سازمان زندان‌ها در سال 92 گفت: در سال جاری برای تحقق ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده ما بود تلاش‌های بسیاری از سوی این سازمان صورت گرفت.

وی ادامه داد: تلاش کردیم تا در حوزه انجام ماموریت‌هایمان قصور و کوتاهی نداشته باشیم و تمام توانمان را برای تحقق اهداف و برنامه‌هایمان با توجه به محدودیت‌هایی که با آن مواجه بودیم انجام دادیم. در حال حاضر که روزهای پایانی سال را سپری کنیم از آنچه‌ که می توانستیم انجام دهیم و انجام دادیم راضی هستیم.

رییس سازمان زندان ها تصریح کرد: طبیعی است که کماکان معتقدیم این سازمان نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر و انجام فعالیت های اصلاحی و تربیتی و گسترده‌ تر است که برای تحقق آن نیازمند مساعدت‌های دولت و مجلس در تامین منابع، فضای مناسب و نیروی انسانی مورد نیاز هستیم.

اسماعیلی گفت: با توجه به منابعی که در اختیار داشتیم تلاش کردیم از تمام توانمان استفاده کنیم و از این حیث از عملکرد همکارانم در سال 92 در این سازمان راضی هستم.

وی درباره اقدامات حمایتی از جمله ارایه سبد کالا به خانواده‌های زندانیان، گفت: در راستای اقدامات حمایتی از زندانیان، مکاتبه‌ای را با دولت انجام دادیم که آمادگی داریم از طریق انجمن‌های حمایت از زندانیان در ارتباط با خانواده زندانیانی که سبد کالا دریافت نکردند پیگیر موضوع باشیم؛ بنابراین این موضوع را انعکاس دادیم اما بازخوردی را دریافت نکردیم.

انتهای پیام

کد N170667

وبگردی