آفتاب

مهلت یک ماهه وزیر کشور برای رسیدگی به وضع رانندگان بازداشتی در عراق

مهلت یک ماهه وزیر کشور برای رسیدگی به وضع رانندگان بازداشتی در عراق

ایرنا نوشت:

 

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، علت بررسی نشدن سوال نماینده قصرشیرین از وزیر کشور در صحن علنی مجلس را فرصت یک ماهه این نماینده به عبدالرضا رحمانی فضلی برای رفع مشکل رانندگان ایرانی در عراق عنوان کرد.
«شاهین محمدصادقی» درباره علت مطرح نشدن سوال «سیدفتح الله حسینی» نماینده قصرشیرین و گیلانغرب از عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس گفتاین نماینده با رایزنی های انجام شده، به وزیر کشور یک ماه فرصت داد تا مشکل موجود درباره بازداشت رانندکان ایرانی را برطرف کند.
او گفت: قرار بود سوال حسینی از وزیر کشور امروز در صحن علنی مجلس مطرح شود که به دلیل این مهلت یک ماهه ، رسیدگی به آن به تعویق افتاد.
سوال نماینده گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس درباره بازداشت 35راننده کامیون ایرانی در عراق است که به بهانه تردد غیرمجاز در این کشور بازداشت شده اند. به گفته حسینی ، با رایزنی های انجام شده تاکنون 15 نفر از آنان آزاد شده اند اما تعدادی در بازداشت بسر می برند.
حسینی، علت بازداشت این رانندگان کامیون را نبود امکانات نیروی انتظامی و مرزبانی برای تردد آنان در مهلت قانونی قید شده در بارنامه ها عنوان کرد.


45231

 

کد N170638

وبگردی