آفتاب
با حضور صالحی؛

شکایت از صالحی در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 بررسی می‌شود

شکایت از صالحی در جلسه امروز کمیسیون اصل 90 بررسی می‌شود

شکایت از علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با حضور وی در جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 بررسی خواهد شد.

شکایت از علی‌اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی با حضور وی در جلسه عصر امروز کمیسیون اصل 90 بررسی خواهد شد.

محمدعلی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 با اعلام این خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: چند نفر از نمایندگان شکایتی را از آقای صالحی در مورد اخراج چند نفر از کارکنان سازمان انرژی اتمی به کمیسیون اصل 90 مطرح کرده بودند که بعدازظهر امروز جلسه رسیدگی به این شکایت با حضور آقای صالحی و معاونین ایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس کمیسیون اصل 90 افزود: اخراج‌شدگان از کارکنان سازمان انرژی اتمی بودند که ممکن است کارکنان بخش اداری یا دانشمندان هسته‌ای بوده باشند.

پورمختار همچنین اضافه کرد که این شکایت حدود یک ماه پیش از سوی برخی نمایندگان به کمیسیون اصل 90 ارجاع شده و هنوز مورد رسیدگی قرار نگرفته است.

رییس کمیسیون اصل 90 درباره تعیین تکلیف برخی بدهکاران بانکی در این کمیسیون نیز تصریح کرد: ما در پی جلسات برگزار شده در این باره وضعیت 10 تا 15 نفر از بدهکاران بانکی را تعیین تکلیف کردیم و این پرونده تا مشخص شدن وضعیت تمامی بدهکاران بانکی همچنان مفتوح است.

وی اضافه کرد: بر اساس توافقات بین بدهکاران بانکی و بانک‌ها و تحت نظارت کمیسیون اصل 90، این دو گروه توافق‌های نهایی را با یکدیگر انجام می‌دهند و مطالبات بانک‌ها از بدهکاران اخذ می‌شود.

پورمختار با اشاره به نظارت کمیسیون اصل 90 بر عملکرد بانک‌ها، یادآور شد: با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی بعضا موجب شده بدهکاران مشکلاتی داشته باشند ما بر نحوه انجام توافق بین بانک‌ها و بدهکاران نظارت داریم تا هم معوقات وصول شود و هم بخشی از مشکلات بدهکاران لحاظ و حل شود.

انتهای پیام

کد N169937

وبگردی