آفتاب

آخرین شنیده‌ها از حق ماموریت ۱۲ میلیاردی

 آخرین شنیده‌ها از حق ماموریت ۱۲ میلیاردی

شنیده‌ایم دریافت‌کننده حق ماموریت ۱۲ میلیارد تومانی مدیری از استان فارس و از دستگاهی مرتبط به امور کشاورزی و دامداری بوده است.


 
 

به گزارش آفتاب به نقل از     گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، روزنامه تهران امروز در ستون "باشگاه سیاسی" امروز یکشنبه خود نوشت: شنیده‌ایم دریافت‌کننده حق ماموریت 12 میلیارد تومانی مدیری از استان فارس و از دستگاهی مرتبط به امور کشاورزی و دامداری بوده است. وی و معاونانش از سال 89 تا 92 بابت سفرهای خارجی انجام نشده، حق ماموریت، هزینه هتل و حق غذا دریافت کرده‌اند. البته وی چند سفر آفریقایی را در این سال‌ها انجام داده بود که هزینه‌های آن را دریافت کرده بود.
انتقاد مدیر دولت خاتمی از تیم اقتصادی روحانی
حیدر مستخدمین حسینی معاون سابق بانک مرکزی در دولت اصلاحات با بیان اینکه کسی نمی‌تواند منکر این شود که تحریم‌ها برای اقتصاد هزینه آور بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است توضیح داد: اگرنگاه دولت به حل مسائل مبتنی بر لغو تحریم‌ها باشد، این رویکرد حماسه اقتصادی وارداتی است. وی گفت: حماسه اقتصادی وارداتی بیانگر وابستگی بیشتر اقتصاد است و نه استقلال اقتصادی. مستخدمین حسینی با بیان اینکه متاسفانه نگاه مدیران اقتصادی کشور، مدیریت هزینه‌ای است خاطرنشان کرد: مدیریت این افراد با کاهش درآمدهای نفتی متزلزل می‌گردد لذا اگر تحریم‌ها لغو شود تداوم همین نگاه مدیریتی را به همراه خواهد داشت
.

احتمال حضور وزیر سابق در دانشگاه ایرانیان
دانا: طریقت منفرد وزیر بهداشت و درمان‌و آموزش پزشکی دولت دهم در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد از شما برای حضور در دانشگاه ایرانیان دعوت به عمل آورده است، گفت: دانشگاه هنوز شروع به کار نکرده ولی در صورت شروع به کار حضورم در آن مجموعه بستگی به شرایط دارد.
واکنش مهدوی‌کنی به جوان‌گرایی در خبرگان
مشرق نوشت: رئیس مجلس خبرگان گفته است که «مجلس خبرگان، مجلس تجربه و اعتبار است. مجلس ریش‌سفیدانی است که سال‌های متمادی را در راه ترویج اسلام و قرآن و انقلاب گذرانده‌اند. جوان‌گرایی در مشاغلی که نیاز به کار میدانی و تلاش و دوندگی دارد، خوب است اما مجلس خبرگان جای دوندگی نیست، محل اعتبار و تجربه و سابقه درخشان در ترویج معارف اسلامی است.»
خوشحال هستم
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در گفت‌وگو با روزنامه آرمان با بیان اینکه خوشحال و راضی هستم خطاب به دولت جدید گفت: توصیه‌‌ای که از اول کردم و علنی به خودشان هم گفتم و تاکید هم کردم اینکه، آقای روحانی ایشان به عقبه کسانی که به میدان آمدند توجه بیشتری داشته باشد البته باید به همه ملت توجه شود ولی افکاری بود که تشخیص دادند که وضع دولت گذشته بد است و برای تغییر شرایط تلاش زیادی کردند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دیدارهایش با رهبر معظم انقلاب گفت: یک وقتی بود با رهبری خیلی کار داشتیم و ایشان نیز کار داشتند و زیاد باید می‌رفتیم، هفتگی می‌رفتیم. وقت ایشان خیلی باارزش است البته من مراعات وقت ایشان را می‌کنم خب لازم بود زیاد برویم.
 
  انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
 
کد N169176

وبگردی