آفتاب

اسد: به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهیم

اسد: به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهوری سوریه با حمایت از فعالیت‌های حزب بعث این کشور، تاکید کرد: سوریه به مقابله با تروریست‌ها و تقویت روند آشتی ملی در کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری النشره، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با اعضای حزب بعث گفت: قدرت حزب بعث عربی سوسیالیست سوریه در وابستگی آن به عربیت و اسلام و مقابله آن با افکار آسیب زننده به قومیت عربی است.

وی افزود: استان ریف دمشق دارای ویژگی‌های خاصی بوده و ضروری است که در زمینه های فکری و ایدئولوژیک در این منطقه فعالیت بیشتر شده و از توان موجود در این منطقه برای خدمت رساندن بیشتر به شهروندان سوری استفاده شود.

بشار اسد با هشدار درباره ادامه حمایت از تروریست ها در سوریه برای تضعیف این کشور خاطرنشان کرد: به مقابله با تروریسم همراه با تقویت روند آشتی ملی در کشور ادامه خواهیم داد.

رئیس‌جمهوری سوریه در بخش دیگری از سخنان خود به حملات شدید رسانه‌ای علیه حزب بعث سوریه در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: هدف این گونه اقدامات ایجاد ناامیدی در میان بعثی ها و از بین بردن روحیه آنان است.

وی تاکید کرد: اعضای حزب بعث در تقویت آشتی ملی در سوریه نقش مهمی دارند و باید این حزب نقش بیشتری در این زمینه با ایجاد ساز و کار ارتباطی با مردم داشته باشد تا حمایت های بیشتری از اقدامات دولت صورت گیرد.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد، بشار اسد گفت: چالش‌های پس از بحران خطرناک تر از بحران کنونی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N168735

وبگردی