آفتاب

سردار فدوی: ضرر حمله به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن است

سردار فدوی: ضرر حمله به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: درک این واقعیت که ضرر حمله نظامی به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن است، دشمن را به راه‌های سخیف و ضدانسانی دیگر کشانده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: درک این واقعیت که ضرر حمله نظامی به ایران بسیار فراتر از نفع احتمالی آن است، دشمن را به راه‌های سخیف و ضدانسانی دیگر کشانده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار دریادار پاسدار علی فدوی با اشاره به اظهارنظرهای دشمن مبنی بر خشکاندن ریشه ملت ایران، افزود: دشمن با استقلال‌خواهی و عزتمندی و سلطه‌ناپذیری ملت ایران و ارزش‌های انقلاب اسلامی مخالف است و در نتیجه در طول حیات این انقلاب از ارتکاب هیچ جنایت و اقدامی برای متوقف کردن آن خودداری نکرده است.

وی ادامه داد: دشمن زمانی که مطمئن شد نمی‌تواند حرکتی علیه اراده و ایمان ملت ایران انجام دهد و در مقابل این اراده محکم کوتاه بیاید و علیه انقلاب اسلامی کاری از پیش ببرد که نفع آن از ضررش بیشتر باشد، به راه‌های سخیفی مثل تحریم‌ها رو آورد و طرح دوستی و مذاکره در پیش گرفت.

فدوی همچنین تصریح کرد: دشمن که در برابر منطق انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارد، از آغاز، روندی خصمانه و جنایت‌آلود را در پیش گرفت و امروز نیز اگر در حوزه تحریم قدرت داشت و می‌توانست، آب را نیز بر روی ملت ایران می‌بست و تحریم می‌کرد.

وی افزود: دشمن که برای محاسبه قدرت و عظمت یک ملت محاسبه‌ای جز محاسبات مادی ندارد، از درک خداباوری، ایمان و اعتقادات این ملت که رمز عظمت و قدرت اوست، عاجز است. عزت، عظمت و قدرت غیر قابل انکار این ملت در پرتو سلاح اتمی و بمب اتمی فراهم نیامده است که بخواهد در پرتو آن ادامه و استمرار پیدا کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: امروز قدرت ایمان مردم و توسل و تمسک به قرآن و ارزش‌های متعالی اسلام است که زمینه‌های استحکام نظام مقدس اسلامی و بسط و توسعه انقلاب اسلامی را فراهم ساخته و این قدرت از قدرت هر سلاح مادی بالاتر و پایدارتر است.

فدوی در ادامه با اشاره به اینکه "برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی در جامعه به برکت انقلاب اسلامی است"، خاطرنشان کرد: این قدرت ایمان و اراده در ملت ما به این دلیل است که دل‌های بسیار زیادی در داخل انقلاب سال‌های طولانی زیر پرچم امام راحل و مقام معظم رهبری دل در گرو قرآن گذاشته‌اند به همین دلیل کسانی که دل در گرو قرآن دارند همواره در مسیر تحقق ارزش‌ها و حاکمیت آنها آماده شهادت هستند و تا رسیدن به فیض شهادت نیز پیش می‌روند. امروز نیز این قدرت ایمان و قرآن در بین مردم ماست که توان انقلاب اسلامی را در برابر دشمن به یک توان بازدارنده تبدیل کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین گفت: هرچقدر که دشمن ما بزرگ‌تر و مصمم‌تر برای مقابله با اسلام می‌بینیم نیاز است که اراده و ایمان و عملمان را محکم‌تر کنیم و این اراده است که باعث می‌شود عمل به آموزه‌های قرآنی در انسان بیشتر نمود پیدا کند. اگر انسان به قرآن و معارف الهی متمسک نباشد امکان دارد جلوه‌های ظاهری و مادی دشمن را باور کند، در حالی که عظمت ظاهری و مادی دشمن در برابر انسان معتقد و قرآنی رنگ می‌بازد.

فدوی با بیان اینکه "عمل به قرآن و تلاوت آن، خود حمایت‌های لازم را به دنبال دارد"، گفت: ما در این راستا پشتیبانی از خانواده‌های نیروی دریایی سپاه در حوزه قرآن را با اتکا به تعالیم و مهارت‌های قرآنی ترسیم کرده‌ایم و بر اساس این روند عملیاتی، از همه برکات آن از جمله ایجاد توان بازدارندگی در برابر دشمن و ظرفیت‌سازی در برابر سایر جنبه‌های تهاجم دشمن بهره برده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی کامل در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نیز در پرتو توسل و تمسک به قرآن و معارف آسمانی و جاری کردن آنها در همه لحظات زندگی حاصل می‌شود.

انتهای پیام

کد N168011

وبگردی