آفتاب

نرم افزاری برای پیام دهی

نرم افزاری برای پیام دهی

راهـکاری ارزشــمند؛ برای پیـام دهـی کــه با سـایر نــرم افــزار های اداری و مالی سازمان شما ترکیب می شـود و ویژگی های متفـاوتی برای آنهــا ایجاد می کند.

  تنها یک نرم افزار برای ارسال و دریافت پیامک نیست، بلکه شامل تمامی راهکارهایی است که برای شناسایی، هدف گیری و اثر بخشی برروی مخاطب شما مورد استفاده قرار می گیرد را شامل می شود. مخاطب می تواند مشتری، اشخاص، کارمندان و عموم مردم باشد. اما اینکه چطور این ارتباط دو طرفه را مدیریت و نیاز مشتریان را هدف قرار دهید و اطلاع رسانی کنید مهم ترین سوال است. “ اگر به دنبال این هستید که چگونه سیستم پیام دهی خود را مدیریت کنید؟ ” باید با امکانات پیامک آموت بیشتر آشنا شوید.

کاربری چالاک
انتخاب یک سامانه پیامک فقط برای رفع نیاز و مشکلات امروز نیست، برای ساختن ارتباطی بهتر برای آینده است. لذا باید مطمئن شوید سامانه ارتباطی شما مطابق با نیاز و تغییرات کسب و کار شما تغییر می کند. این نکته از اهمیت بالایی بر خوردار است زیرا این پل ارتباطی باید در گذر زمان نیاز های جدید مشتریان را پوشش دهد.
هم رومیزی ، هم وب
بعد از سالها خدمات پیامک به این نتیجه رسیدیم مشتریان ما نرم افزار رومیزی پیامک را به نرم افزار وب ترجیح میدهند، برای اینکه می توانستند به سرعت اطلاعات خود را جستجو کنند، و با یک اشاره گزارش رسید پیام ها را دریافت کنند، آن را به سایر نرم افزار های خود اتصال دهند و در شرایط مختلف به صورت آفلاین  و یا با موبایل صنعتی از آن استفاده نمایند.  
سهولت استفاده
نرم افزار پیامک آموت منطبق بر اصول طراحی و استاندارهای جهانی تولید شده است تا بیشترین همخوانی را با سلیقه کاربران مختلف داشته باشد. نحوه ارسال پیامک، نوع گزارشات، ثبت اطلاعات، دسترسی به تنظیمات و ... به نحوی می باشند تا با یک کلیک همه آنها در دسترس شما قرار گیرند. به لطف نرم افزار پیامک آموت دیگر نگران فرآیند های پیچیده مدیریت پیامک نخواهید بود.  
فقط ارسال نه، فقط دریافت نه
زیرا نرم افزار پیامک آموت بر خلاف سایر سامانه های پیامک به صورت یک پلتفرم کامل ارائه می شود، این بدان معنا است که دیگر شما فقط در هنگام رخ دادن یک اتفاق کاری و یا فقط برای ارسال یک تبریک ساده از سامانه پیامک خود استفاده نمی کنید؛ اکنون با در اختیار داشتن امکاناتی نظیر ارتباط با بانک های اطلاعاتی، نمایشگر پروجکتور، تحلیلگر کلمات، رابط های برنامه نویسی، نقش ها، برچسب گذاری، جمع آوری کننده اطلاعات، مدیریت مخاطبان حرفه ای، ویترین مجازی و ... می توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی آنها را راه اندازی و یک ارتباط قوی و دو طرفه ایجاد نمایید.

اگر قصد خرید سامانه پیام کوتاه را دارید حتما همین امروز با مشاورین فروش داده پردازی آموت تماس بگیرید چون در فستیوال فروش زمستانه پیامک آموت 6 ریال ارزانتر پیامک ارسال خواهید کرد.
05117652545
کد N167085

وبگردی