آفتاب
آیت الله نورمفیدی/

مصوبه دولت در تعیین مرز گلستان و مازندران بر اساس حق و عدالت بود

مصوبه دولت در تعیین مرز گلستان و مازندران بر اساس حق و عدالت بود

گرگان - ایرنا - آیت الله نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر گفت: مصوبه دولت در تعیین مرز های استان گلستان و مازندران در شبه جزیره میانکاله بر اساس حق، عدالت و انصاف بوده است

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان افزود: ازهیئت دولت برای پایان دادن به این مسئله که سال ها مورد بحث و گفتگو بود تشکر می کنیم.

وی اضافه کرد : این مصوبه منصفانه بود و این مسئله مدت ها مورد توجه نبود و حالا عملی شد همه باید در برابر این مصوبه تسلیم باشند.

وی تصریح کرد: مشخص شدن مرزهای میان گلستان و مازندران می تواند تاثیرات مثبتی روی هر دو استان داشته باشد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به نزدیک شدن ایام عید نوروز گفت: ایام عید بوی‍ه برای بچه ها ایام شادی است ، به عنوان بزرگتر باید کاری کنیم که شادی به خانه ها وارد شود.

نماینده ولی فقیه درگلستان درادامه سخنان خود گفت: هر کس که کاری از دستش بر می آید و می تواند بچه ها را شاد کند این کار را انجام دهد ، زیرا با شاد کردن دل بچه ها خداوند هم شاد می شود.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: البته در اواخر این ایام، ایام فاطمیه دوم را نیز در پیش داریم که البته منافاتی با نوروز ندارد.

به گفته خطیب جمعه گرگان، صله رحم داشته باشید اما کاری نکنید که بی اعتنایی به ایام فاطمیه باشد.

نماینده ولی فقیه در خطبه دوم با اشاره به روز میلاد حضرت زینب(س) گفت: امروز روز بزرگی است، روز میلاد عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) است.

آیت الله نورمفیدی افزود:در تاریخ اسلام قبل از حضرت زهرا(س) و خدیجه کبری(س) بانویی به بزرگواری و عظمت زینب کبری(س) وجود نداشته است.

وی یادآور شد: این بانوی بزرگوار با سخنرانی های خود حوادث عاشورا را زنده نگه داشت.

خطیب جمعه گرگان در خطبه اول نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته گفت: دنیا جایگاه انتظار برای رسیدن به خدا است.

وی در پایان خود و دیگران را به تقوای الهی دعوت کرد.

7467/579 / 1495
کد N165552

وبگردی