آفتاب

تحلیلگرسیاسی: تحریم ها و تهدیدها برای ملت ایران بازدارنده نیست

تحلیلگرسیاسی: تحریم ها و تهدیدها برای ملت ایران بازدارنده نیست

کاشان– ایرنا– یک تحلیلگر مسایل سیاسی کشور گفت: تحریم ها و تهدیدها برای ایران بازدارنده نیست و استکبار نیز به این امر واقف است که دیگر نمی تواند مانع از پپیشرفت و اقتدار این کشور شود.

ˈمحمدحسن قدیری ابیانهˈ شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای محدوده پایگاه امیرالمومنین (ع) کاشان افزود: روحیه شهادت طلبی ملت ما ناشی از ایمان دینی آنها است و دانست و به همین دلیل، ابرقدرت های جهان با وجود داشتن سلاح های نظامی مجهز از جنگ با ما در هراسند.

وی تصریح کرد: اگر ملتی برای دفاع از کشورش جانفشانی کند، قدرتی غیرقایل تصور پیدا می کند که نمونه اش را در ایستادگی فرزندان ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر ابرقدرت های جهان شاهد یودیم.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: دشمن اکنون برای گرفتن روحیه شهادت طلبی بدنبال از بین بردن ایمان جوانان این مرز وبوم است و از این رو متوسل به ابزارهایی چون ماهواره و موادمخدر شده است.

وی گفت: در جنگ شش روزه اعراب با اسرائیل به ازای هر30 کشته از نیروهای عرب یک اسرائیلی کشته شد ولی در جنگ همین کشور با نیروهای حزب الله به ازای هر شهید حزب الله شش سرباز رژیم اشغالگر به هلاکت رسید که این نشاندهنده قدرت و ایمان والای نیروهای حزب الله است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند، تصریح کرد: این یادواره ها برای آن است تا روحیه شهادت طلبی ما در دفاع از کشورمان تقویت شود.

این کارشناس سیاسی همچنین خواستار جهانی کردن یاد شهدا شد و گفت: امروز دنیای غرب و استکبار به مساله اسلام هراسی روی آورده است، زیرا بخوبی می داند که مردم اروپا از کمونیسم و لیبرال بریده اند و در صورت مواجهه با قرآن به دین اسلام گرایش پیدا می کنند.

وی افزود: امروز کشور ایران با جنگ اقتصادی مواجه است و تمام دنیا تلاش می کند تا اقتصاد اسلامی را به زمین بزند که تهدیدات نظامی و ایجاد تحریم ها از نشانه های قدرت عظیم ایران در اقتصاد جهان است.

قدیری ابیانه اظهار داشت: در جنگ اقتصادی باید با استفاده ار تولیدات ملی و انجام وظایف کاری کوشید تا اهداف مورد نظر دشمن در برهم زدن نظام اقتصادی کشور محقق نشود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا اینک 17 هزار میلیارد دلار بدهی دارد که این میزان یدهی معادل 15 برابر در آمد نفتی ما پس از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

7565/545 ** شبس 1551
کد N165136

وبگردی