آفتاب

بیمه زنان خانه‌دار لایحه می‌شود

بیمه زنان خانه‌دار لایحه می‌شود

گروه اجتماعی: پس از آنکه شورای نگهبان به بودجه بیمه زنان خانه دار ایراد گرفت و مجلس این بخش از بودجه را اصلاح کرد، قرار شد قانون بیمه زنان خانه دار به‌صورت لایحه جداگانه به مجلس ارائه شود.

زنان > ایران- گروه اجتماعی:
پس از آنکه شورای نگهبان به بودجه بیمه زنان خانه دار ایراد گرفت و مجلس این بخش از بودجه را اصلاح کرد، قرار شد قانون بیمه زنان خانه دار به‌صورت لایحه جداگانه به مجلس ارائه شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: معاونت امور زنان قرار است تا 25اسفند جاری با فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی درباره لایحه بیمه زنان خانه‌دار همفکری کند. شهیندخت مولاوردی افزود: به‌منظور اجرایی شدن لایحه بیمه زنان خانه‌دار قرار است با همفکری نمایندگان فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی پیش‌نویسی را آماده کنیم، چرا که به‌علت برخورداری این موضوع از بار مالی، مجلس نمی‌تواند آن را به‌صورت طرح مطرح کند که در این شرایط دولت باید لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد کند. وی تأکید کرد: مهم‌ترین محور موضوع بیمه زنان خانه‌دار، سازمان تأمین اجتماعی است. البته یکی‌دو‌ماه قبل اعلام شد که 30درصد اعتبار برای اجرایی شدن این قانون در سال 92تخصیص یافته است.

کد N165094

وبگردی