آفتاب

آیت الله شبستری: دولت باید راه شروع کرده خود با گروه 1+5 را ادامه دهد

آیت الله شبستری: دولت باید راه شروع کرده خود با گروه 1+5 را ادامه دهد

تهران- ایرنا - نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عملکرد دولت در موضوع پرونده هسته ای و مذاکره با 1+5، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت باید راهی را که شروع کرده است ادامه داد و از طرف ما نقض عهد نشود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری شامگاه چهارشنبه پس از پایان پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همانطور که رهبری فرمودند ما به این مذاکرات خوشبین نیستیم چرا که آن ها سوابق عهدشکنی شان زیاد است و نمی توان به آن ها اعتماد کرد.

وی ادامه داد: آینده قضاوت خواهد کرد که این ها روی حرف خود هستند یا اینکه بهانه تراشی های دیگری پیش می آورند.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری همانند سایر اجلاس ها بسیار خوب و پربار بود، اظهارداشت: وزیر اقتصاد و معاون وزیر امور خارجه در این اجلاس گزارش خوبی ارایه و به سوالات اعضا پاسخ گفتند.

آیت الله شبستری افزود: اعضای مجلس خبرگان رهبری ضمن سخنرانی های قبل از دستور اشاراتی را مطرح کردند که به عنوان مثال برخی آقایان پیشنهاد کردند که از طریق کمیته امداد سبد کالا و یارانه ها به مردم داده شود اما اینکه این راهکارها به شکل مدون و حساب شده مصوب شود، نبوده است.

وی ادامه داد: در فرصتی دیگر اگر در کمیسیون ها در مورد سبد کالا و یارانه ها از طریق کمیته امداد صحبت شد و چنانچه مصوبه ای صورت گرفت اعلام خواهیم کرد.

سیام(3)9254**1449
کد N165005

وبگردی