آفتاب

میرتاج‌الدینی: تعامل صداوسیما و دولت بهتر شده است

میرتاج‌الدینی: تعامل صداوسیما و دولت بهتر شده است

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه اختتامیه پانزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان رهبری ابراز عقیده کرد: صداوسیما تریبون دولت نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، معاون پارلمانی صداوسیما که پس از پایان پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری در دور چهارم در حال ورود به ساختمان برگزاری این جلسه بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارزیابی از تعامل دولت و صداوسیما گفت: تعامل صداوسیما و دولت بهتر شده است.

وی با بیان اینکه مجلس نیز از بودجه صداوسیما حمایت کرده است، گفت: صداوسیما و دولت در عرصه هدفمندی یارانه‌ها برنامه‌ریزی خوبی انجام داده‌اند و صداوسیما برای حمایت از دولت در ارتباط با این موضوع برنامه‌ریزی کرده است و برای این موضوع خودش را آماده کرده است.

معاون پارلمانی صداوسیما با اشاره به هماهنگی‌های که بین دولت و مجلس در ارتباط با هدفمندی‌ها صورت گرفته، گفت: در همین دوره مشاهده می‌کنیم که بسیاری از اعضای دولت در برنامه‌های مختلف صداوسیما نظیر گفت‌وگوی ویژه خبری و برنامه پایش حضور می‌یابند و به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به این موضوع آیا صداوسیما تریبون دولت است، گفت: اینگونه نیست که صداوسیما تریبون دولت باشد بلکه این جزو سیاست کلان نظام است .

وی گفت: در دولت گذشته نیز شاهد بودیم که همه مسوولان در ارتباط با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها کمک کردند.

میرتاج‌الدینی همچنین به نامه ضرغامی در ارتباط با مساله هسته‌ای به نمایندگانی که خواستار مناظره در این ارتباط بودند، اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N164897

وبگردی