آفتاب

معاون حقوقی قوه قضاییه: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای جامعه امروز ما است

معاون حقوقی قوه قضاییه: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای جامعه امروز ما است

تهران- ایرنا- معاون حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که باید با نگاه به درون مشکلات اقتصادی را حل و فصل کنیم، گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای جامعه امروز ما است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی شامگاه چهارشنبه پس از پایان پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران افزود: باید اقتصاد مقاومتی به گونه ای در کشور اجرایی شود که اگر خارجی ها تحریم را بر ما تحمیل کنند این موضوع مانع پیشرفت کشور نشود.

وی اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی در واقع همان حماسه اقتصادی است که رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال 92 مطرح کرده اند اما به دلیل اینکه تثبیت دولت کمی طول کشید این حماسه به تاخیر افتاد که باید یک جهش تازه ای در این عرصه اتفاق بیفتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که با صرفه جویی و جلوگیری از اسراف به سمت خودکفایی، بهبود و اصلاح روش ها و بالا بردن بهره وری حرکت و در این عرصه بر توان داخلی تکیه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رازینی ادامه داد: باید به سمتی برویم که دیگر نگران تحریم نفت نباشیم و بدون فروش نفت بتوانیم کشور را اداره کنیم.

سیام**9254**9012 *1449
کد N164879

وبگردی