آفتاب
آیت الله حسینی بوشهری:

اظهارات عراقچی و طیب نیا در مجلس خبرگان بسیار خوب بود

اظهارات عراقچی و طیب نیا در مجلس خبرگان بسیار خوب بود

تهران- ایرنا- آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اظهارات وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون وزیر امور خارجه در اجلاس خبرگان، گفت: اظهارات و توضیحات ارایه شده توسط این دو مقام دولتی در مجلس خبرگان بسیار خوب بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پس از پایان پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری به خبرنگاران گفت: آقای طیب نیا درباره اقتصاد مقاومتی و آقای عراقچی درباره نحوه اقدام مشترک یا اصطلاحا همان توافق ژنو توضیحاتی ارایه کردند.

امام جمعه موقت قم ادامه داد: آقای عراقچی به ابهامات ارایه شده از سوی اعضای خبرگان پاسخ گفت و ان شاءالله همه باید کمک کنیم تا در فضای داخلی و دیپلماسی بتوانیم از حقوق هسته ای به خوبی دفاع و دل ملت را شاد کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به این سوال که برخی در سخنان خود دشمن را تهدید کرده و نوعی تهدید ایجاد می کنند، وظیفه صاحبان تریبون چیست؟، گفت: اصل اساسی این است که هوشمندانه با مسایل برخورد کنیم.

وی ادامه داد: در عین اینکه واقعیت های جامعه باید بیان شود اما نباید کاری کنیم که سوژه ای به دست دشمن بیافتد، این یک اصل اساسی است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: نسبت به امکانات، قدرت و توانمندی کشور هم باید به دشمن بفهمانیم که این ملت ضعیف نیست و در اوج تحریم ها در اوج توانمندی بوده و است و انشاءالله به این توانمندی ادامه خواهد داد.

سیام**1429**9012**1535
کد N164848

وبگردی