آفتاب

حسینی‌بوشهری:باید هوشمندانه با مسائل برخورد کنیم

حسینی‌بوشهری:باید هوشمندانه با مسائل برخورد کنیم

آیت‌الله حسینی بوشهری در حاشیه اختتامیه پانزدهمین اجلاس دور چهارم مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی از روند اجلاس دو روزه خبرگان و سخنان مطرح شده از سوی میهمانان در این اجلاس پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که آقای طیب‌نیا توضیحات خوبی در مورد سیاست‌های اقتصادی دولت و همچنین اقتصاد مقاومتی و اقدامات دولت در این ارتباط ارائه کردند، گفت: بعد از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری از سوی دولت اقداماتی در راستای اجرایی شدن آنها انجام شده و آقای طیب‌نیا در این ارتباط صحبت کردند.

وی همچنین با اشاره به حضور عراقچی معاون وزیر خارجه در این اجلاس افزود: آقای عراقچی نیز در مورد توافقنامه ژنو و زوایایی از موضوع که برای اعضا ابهاماتی داشت، توضیحاتی را ارائه کردند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری مبنی بر این‌که بتوانیم با استفاده از فضای داخلی کشور و همچنین حضور عزیزانمان در عرصه دیپلماسی از حقوق هسته‌ای کشور دفاع کنیم، در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره برخی از اظهارنظرها در ارتباط با توافقنامه ژنو و این‌که چقدر مهم است کسانی که دارای تریبون هستند در سخنانشان از منافع ملی دفاع کنند، گفت: اصل اساسی این است که ما باید هوشمندانه با مسائل برخورد کنیم. واقعیت‌ها باید مطرح شود و از طرف دیگر نباید کاری کنیم که سوژه در دست دشمنان بیفتد.

حسینی‌بوشهری با بیان این‌که باید از امکانات و توانمندی‌های کشور به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: در واقع ما باید به جهانیان نشان دهیم که این کشور در اوج تحریم‌ها در اوج توانمندی بوده و هست و این توانمندی ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N164832

وبگردی