آفتاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

نقش علما و روحانیون در پدافند غیرعامل، حیاتی است

نقش علما و روحانیون در پدافند غیرعامل، حیاتی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران پدافند غیر عامل را مهم‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران پدافند غیر عامل را مهم‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام نصیر نیک‌نژاد در جمع مبلغان و ائمه جماعات منطقه شمال غرب تهران، با تشریح موضوع پدافند غیرعامل، نقش علما، روحانیون و ائمه جماعات را در این موضوع مهم، حیاتی خواند.

نیک‌نژاد با اشاره به تهاجمات فرهنگی غرب و اینکه امروزه حوادث و تهاجم مختلفی به زیرساخت‌های نظام و مملکت همچون فیزیکی، سایبری و معنوی وارد می‌شود، پیشگیری را مهم‌ترین عامل تقابل با این گونه تهاجمات دانست.

وی افزود: در جنگ نرمی که دشمن علیه ملت شریف ما شروع کرده است به زیرساخت‌های غیرفیزیکی و باورهای دینی ما حمله شده است. اینجاست که نقش پدافند غیرعامل از طرف روحانیت، مبلغین و ائمه جماعات به‌ عنوان پرتعامل‌ترین قشر با آحاد جامعه و بدنه اجتماع خود را بیش از پیش نشان می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را توجه و اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد که معظم‌له بارها بر اهمیت این مسئله تاکید داشته و دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، راهپیمایی ۲۲ بهمن را به‌ عنوان یک عامل بازدارنده و بزرگترین پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب شد که امروز آقای اوباما اقرار کند که کشور ایران دارای قدرت عظیم در منطقه است و گزینه نظامی با توجه به اراده قوی ملت ایران جواب نمی‌دهد. وی این مطلب را خوب درک می‌کند که آزموده را آزمودن خطاست و مصداق آن را نیز در ۸ سال دفاع مقدس می‌داند.

انتهای پیام

کد N164718

وبگردی