آفتاب

آیت الله مهدوی کنی: اعضای خبرگان رهبری همیشه نسبت به مسایل کشور حساس بوده اند

آیت الله مهدوی کنی: اعضای خبرگان رهبری همیشه نسبت به مسایل کشور حساس بوده اند

تهران - ایرنا - رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای مجلس خبرگان همیشه نسبت به مسایل کشور حساس بوده و امور را دنبال می کنند و در مواردی که لازم بدانند اعلام موضع می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس خبرگان رهبری ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این مجلس برای حضور فعال در این اجلاس دو روزه، ابراز امیدواری کرد که این اجلاس برای پیشبرد اهداف انقلاب مفید و موثر باشد.

وی اظهار داشت: در این دو روز مسایل مختلف داخلی و بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای خبرگان نیز تذکرات لازم را به مسوولان کشور دادند.

رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: همچنین مجلس خبرگان رهبری نقد خود را با کمال دلسوزی و احترام در خصوص مسایل داخلی و بین المللی مطرح کردند.

آیت الله مهدی کنی با بیان اینکه مسایل مطرح شده از سوی مجلس خبرگان رهبری به مسوولان برای پیگیری داده می شود، اظهار داشت: فردا (پنج شنبه) در حضور رهبر معظم انقلاب جمع بندی نهایی مسایل را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید اعضای خبرگان سوالات و نظرات و پیشنهادات خود را به صورت قطعنامه برای مسوولان ارسال کنند و هیات رییسه نیز این مسایل را پیگیری و از مسوولان پاسخ بخواهد.

این خبر تکمیل می شود...

سیام(3)**9189**1429**9254**1535
کد N164632

وبگردی