آفتاب

روحانی سال 93 به سرزمین رستم می رود

روحانی سال 93 به سرزمین رستم می رود

ایرنا نوشت:

استاندار سیستان و بلوچستان گفت که دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان اولین سفر استانی خود در سال 93 را با دیدار مردم همیشه در صحنه این استان آغاز خواهد کرد.

علی اوسط هاشمی روز چهارشنبه در پاسخ به این سووال که مردم سیستان و بلوچستان چشم انتظار سفر رییس جمهوری به استان هستند، این سفر چه زمانی محقق می شود؟ گفت: مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان با شرکت گسترده و پرشور در انتخابات و رای نخست به دکتر روحانی علاقه مندی و حمایت قاطع خود از رییس جمهور منتخب ملت را به اثبات رساندند. دولتمردان نیز در پاسخ به این محبت و علاقه مندی مردم توجه و عنایت ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان سفر معاون برنامه ریزی، معاون پارلمانی و معاون اول رییس جمهوری، شماری از وزرا و مسوولان رده بالای کشور به این استان در چند ماه گذشته را نشان دهنده علاقه مندی و توجه دولتمردان به مردم این منطقه عنوان کرد.

او گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از وزرای دولت نخستین سفر استانی سال 93 را به سیستان و بلوچستان داشته باشند. مردم این استان برای دیدار رییس جمهور منتخب شان لحظه شماری می کنند و امیدواریم هر چه زودتر این خواسته مردم استان محقق شود.


23231

کد N164629

وبگردی