آفتاب

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: پیروزی مقابل چین دستاورد بزرگی بود

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا: پیروزی مقابل چین دستاورد بزرگی بود

کوالالامپور – ایرنا – سرمربی تیم ملی ˈسپک تاکراˈ ایران روز چهارشنبه بعد از پیروزی در دو ست متوالی مقابل تیم قدرتمند چین از این پیروزی به عنوان دستاورد بزرگ یاد کرد.

مهدی رضایی سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت امروز در یک بازی سنگین تیم چین را شکست دادیم و در بازی مقابل ژاپن و برونئی نیز به پیروزی دست خواهیم یافت.

وی گروه چهارم این رقابت ها متشکل از تیم های ایران، ژاپن، چین و برونئی را یکی از حساس ترین گروه های این دوره از مسابقات ذکر کرد و گفت: برد مقابل چین بازیکنان را آماده مقابله با تیم های برونئی و ژاپن کرد.

وی افزود: سطح بازی هر سه رقیب ایران یکسان است و هر کدام دارای مقام ها و مدال های باارزشی در مسابقات مختلف بین المللی هستند.

سرمربی تیم سپک تاکرا ایران در مورد پیشرفت تیم ایران در مقایسه با دوره های قبل رقابت ها، گفت: تیم ایران در مقایسه با دوره های پیشین پیشرفت قابل توجهی داشته است که این موضوع نشان دهنده استعداد ورزشی جوانان ایران در این رشته ورزشی است.

تیم ایران فردا پنجشنبه دو بازی برگزار خواهد کرد که ابتدا ساعت11:45 به وقت محلی با ژاپن روبرو می شود و سپس ساعت 17:45 با برونئی دیدار می کند.

آساق**د.م**1611
کد N164595

وبگردی