آفتاب

تیم سپک تاکرا ایران تیم چین را شکست داد/ حاشیه های بازی

تیم سپک تاکرا ایران تیم چین را شکست داد/ حاشیه های بازی

کوالالامپور - ایرنا - تیم ملی سپک تاکرا ایران عصر روز چهارشنبه در نخستین دیدار خود در چهارمین مرحله لیگ جهانی در کوالالامپور مالزی موفق به شکست تیم قدرتمند چین شد.

به گزارش ایرنا ، تیم ایران در دو ست متولی تیم چین را شکست داد تا برای صعود از این گروه سخت امیدوار باشد.

تیم های ایران و چین در ست نخست پابه پای هم پیش رفتند اما این تیم ایران بود که این ست را با نتیجه 16 بر 14 به سود خود پایان داد.

تیم ایران در ست دوم نیز هماهنگ عمل کرد و برغم تلاش بازیکنان چین شکست را به این تیم قدرتمند با پنج امتیاز اختلاف تحمیل کرد.

در بازی دیگر این گروه نیز تیم قدرتمند برونئی در دو ست متوالی تیم ژاپن را از پیش رو برداشت.

در ادامه این رقابت ها و از گروه چهار صبح روز پنجشنبه تیم سپک تاکرا ایران مقابل ژاپن و تیم برونئی مقابل چین قرار می گیرد. عصر فردا نیز تیم ایران باید با تیم برونئی رقابت کند.



حاشیه های بازی:

- گروهی از ایرانیان مقیم کوالالامپور عصر روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه ˈتی تی وانگساˈ این شهر به تشویق تیم ایران پرداختند.

- این رقابت ها از بیش از 10 شبکه تلویزیونی مانند یورو اسپرت، آر.تی.ام مالزی، ام.ان.سی اسپرت، آرنا، سولار اسپرت و بکترو به صورت زنده پخش می شود.

- تیم ایران با لباس های نارنجی رنگ در زمین حضور یافت و تیم چین نیز با لباس قرمز در این بازی مقابل تیم ایران قرار گرفت.

- برغم اینکه مالزی و کشورهای جنوب شرق آسیا مهد ورزش سپک تاکرا هستند، تماشاگران زیادی از این رقابت ها استقبال نکردند، اما فریاد ایران ایران تماشاگران ایرانی در ورزشگاه طنین انداز بود.

آساق**د.م**1611
کد N164582

وبگردی