آفتاب

سخنگوی دولت: قطعنامه ژنو در دست مااست و هر کشوری اقدام خصمانه انجام دهد، پشیمان می شود

سخنگوی دولت: قطعنامه ژنو در دست مااست و هر کشوری اقدام خصمانه انجام دهد، پشیمان می شود

فارس نوشت:

سخنگوی دولت با بیان اینکه تمام کسانی که در دولت مسئولیت دارند در صورت تهدید کشور لباس رزم خواهند پوشید گفت: هر کشوری بخواهد اقدام خصمانه‌ای علیه ایران انجام دهد، قطعا پشیمان خواهد شد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اقدام دوباره رئیس جمهور آمریکا در تکرار تهدیداتش علیه ایران و موضع دولت ایران در برابر این اظهارات گفت: آنچه در توافقنامه ژنو بین ایران و کشورهای 5 + 1 بود متن توافق شده است که مورد توجه ما قرار دارد و ما اصلا به اظهارات مطرح شده از سوی طرف مقابل ورود نمی کنیم.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیسیتی خود را مغبون می داند گفت: آمریکایی ها نیز در سخنرانی های خود گفته اند که دوست نداشتند این اتفاق بیفتند ولی کاری از دستشان بر نمی آمده است. نتایج مذاکرات، رژیم صهیونیبستی ر ا وادار به عکس العمل کرده است.
سخنگوی دولت گفت: دولت مواضع رهبری را مد نظر دارد و تمام کسانی که در دولت مسئولیت دارند نشان دادند که هر وقت کشور دچار تهدید شود برای دفاع از کشور لباس رزم خواهند پوشید

او با بیان اینکه هر کسی بخواهد اقدام خصمانه ای انجام دهد قطعا پشیمان خواهد شد، گفت: ما این موضوع را در زمان خود نشان می دهیم ولی امروز چیزی که در دستان ماست توفقنامه ژنو است.


23231

 

 

کد N164289

وبگردی