آفتاب
سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران:/۳/

به نمایندگی از دولت نظرات آ‏قای عارف را استماع می‌کنم

به نمایندگی از دولت نظرات آ‏قای عارف را استماع می‌کنم

بدون تردید آقای عارف از شخصیت‌های محترم و منتخب نظام و مورد احترام و اعتماد است ودولت نیز بسیارخرسند می‌شود که از نظرات وی برخوردار شود. هرزگاهی که آقای طیب نیا به عنوان شخصیت موثر در تیم اقتصادی دولت اظهار نظر می‌کند تردیدی ندارم اینکه اظهارت نظرات آقای عارف نیز خواهد بود.


                           

سخنگوی دولت گفت: من فکر می‌کنم آقای طیب نیا و دیگر دوستان آقای عارف که در بخشهای مدیریتی کشور هستند بتوانند مبین نظرات وی باشند، اما قطعا ً من از سوی دولت خدمت ایشان شرف یاب می‌شوم و نظرات وی را استماع می‌کنم.




به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در ادامه سخنان خود در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در خصوص آزادی مرزبانان ایرانی گفت: من هم لحظه شماری می‌کنم که هر‌چه زود‌تر خبر آزادی مرزبانان غیورمان منتشر شود و بنده به عنوان سخنگوی دولت افتخار داشته باشم که خبر تلاشهایی که در این رابطه در حال انجام است با مسرت به همه اعلام کنم. بنده آرزو می‌کنم که قبل از اتمام اسفند ماه و در همین روز‌ها این اتفاق بیفتد.




وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص گلایه‌های اخیرعارف از دولت و توقع وی برای مشورت با او تصریح کرد: بدون تردید آقای عارف از شخصیت‌های محترم و منتخب نظام و مورد احترام و اعتماد است ودولت نیز بسیارخرسند می‌شود که از نظرات وی برخوردار شود. هرزگاهی که آقای طیب نیا به عنوان شخصیت موثر در تیم اقتصادی دولت اظهار نظر می‌کند تردیدی ندارم اینکه اظهارت نظرات آقای عارف نیز خواهد بود.




نوبخت ادامه داد: در‌مناظره پیش از انتخابات میان نمایندگان اقتصادی کاندیدا‌ها بنده از سوی آقای روحانی و آقا طیب‌یا از سوی عارف حضور داشتیم و با یکدیگر مناظره کردیم در این مناظره مشخص بود که مشترکات ما فراوان است، برای همین در هنگام تشکیل دولت تدبیر و امید ما از آقای طیب نیا دعوت کردیم و امروز هم در خدمت وی هستیم.




وی افزود: من فکر می‌کنم آقای طیب نیا و دیگر دوستان آقای عارف که در بخشهای مدیریتی کشور هستند بتوانند مبین نظرات وی باشند، اما قطعا ً من از سوی دولت خدمت ایشان شرف یاب می‌شوم و نظرات وی را استماع می‌کنم، تا هر زمان که لازم بود آن را اجرایی کنیم با این حال پیش از این نیز احساس کردیم که برنامه اقتصادی ما با آقای عارف متفاوت نیست.




نوبخت با بیان اینکه ما جلسات مستمری با صاحب نظران کشور داریم، گفت: برخی از این صاحب نظران در قالب اصولگرایان قرار می‌گیرند، برخی دیگر اصلاح طلب هستند، دولت تدبیر و امید از همه صاحبان نظر بدون توجه به جایگاه سیاسیشان استفا‌ده می‌کنند.



                       
کد N164098

وبگردی