آفتاب

دستور جالب دولت درباره قوانین ابلاغ نشده توسط احمدی نژاد

  دستور جالب دولت درباره قوانین ابلاغ نشده توسط احمدی نژاد

کلیه قوانینی که قبلا با طی مراحل تصویب، به دولت ابلاغ شده ولی به لحاظ استنکاف رئیس جمهور وقت در دولت قبلی، به دستور رئیس مجلس و بر اساس ماده ۱ قانون مدنی در روزنامه رسمی منتشر شده است، بنا به تصریح قوانین لازم الاجرا هستند.



به گزارش آفتاب روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز چهارشنبه خود نوشت:بر اساس دستور چندی پیش یک مسئول مهم دولتی به همه وزارتخانه ها و ادارات دولتی، تاکید شده است که کلیه قوانینی که قبلا با طی مراحل تصویب، به دولت ابلاغ شده ولی به لحاظ استنکاف رئیس جمهور وقت در دولت  قبلی، به دستور رئیس مجلس و بر اساس ماده 1 قانون مدنی در روزنامه رسمی منتشر شده است، بنا به تصریح قوانین موجود در کشور لازم الاجرا هستند و دستگاههای دولتی باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.   
تغییر یک نرخ دولتی پس از 27 سال   
بر اساس ابلاغیه یک مسئول ارشد دولتی، مقرر شده از این پس پرونده های ارجاعی به شعب تحقیق سازمان حج و اوقاف و امور خیریه که در سال 1365 مبلغ 500 هزار ریال تعیین شده بود، از این پس مبلغ 500 میلیون ریال خواهد بود. همچنین بر اساس این ابلاغیه، سقف صورت حساب موقوفات متصرفی برای سال های آینده بر مبنای نرخ تورم سالانه اعلامی بانک مرکزی توسط سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه تعیین می شود.

 
 
کد N163228

وبگردی