آفتاب

آغاز به کار دومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی در تهران

آغاز به کار دومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی در تهران

تهران - ایرنا - دومین کنگره ملی روانشناسی اجتماعی با تاکید بر سلامت اجتماعی صبح امروز ( چهارشنبه) در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، این کنگره ملی به مدت دو روز در پردیس نسیبه تهران در حال برگزاری است که در آن ˈعباس الله یاریˈ رییس سازمان روانشناسی و مشاوره اجتماعی، ˈسید ضیاء هاشمیˈ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و ˈمحمود گلزاریˈ معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ،ˈشکوه نوابی نژادˈ رییس انجمن مطالعات زنان، ˈمجید صفارنیاˈ رییس این کنگره و ˈمحمدرضا سعید آبادیˈ دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو سخنرانی می کنند.

در این همایش دو روز همچنین چندین ارتباط ویدئو کنفرانسی با پروفسور ˈوارن تورنگیتˈ از کانادا، پروفسور ˈتوشی سافاوˈ از ژاپن ، پروفسورˈ زیم باردوˈ از آمریکا و پروفسور ˈتاکشی هماموراˈ از هنگ و کنگ برقرار خواهد شد.

برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات آسیب های اجتماعی، روانشناسی فرهنگی و بین فرهنگی و نظایر آن از دیگر برنامه های این کنگره است که در آن شرکت کنندگان به بررسی آخرین وضعیت علمی و تحقیقی کشورهای غربی و آسیایی می پردازند و از طریق ویدئو کنفرانس برای مدعوین سخنرانی می کنند.

همچنین در حاشیه برگزاری این همایش دو روزه نمایشگاهی با موضوع روانشناسی اجتماعی و اجرای تئاتر برگزار خواهد شد.

مراسم گرامیداشت دکتر ˈمحمود ایروانیˈ و دکتر ˈحسین شکرکُنˈ از دیگر برنامه های این همایش دو روزه است.

اجتمام(3)**9317**7029**1436
کد N163211

وبگردی