آفتاب

سبحانی‌نیا: برای تحقق حماسه اقتصادی باید برخی ساختارها تغییر کند

سبحانی‌نیا: برای تحقق حماسه اقتصادی باید برخی ساختارها تغییر کند

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند تغییر برخی ساختارها است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند تغییر برخی ساختارها است.

حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، با اشاره به نام‌گذاری سال 92 تحت عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» اظهار کرد: در این سال حماسه سیاسی توسط مردم خلق شد، اوج این مسئله انتخابات و مشارکت بالای مردم در این صحنه حساس و سرنوشت‌ساز بود.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در فضایی که غرب و دشمنان انقلاب اسلامی بر طبل ناامیدی از نظام می‌نواختند مردم با شعور و مشارکت بالا و آگاهی پای صندوق‌های رای آمدند و انتخاباتی پرشور را رقم زدند.

سبحانی‌نیا حضور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه را یکی از جلوه‌های بزرگ حماسه سیاسی برشمرد و خاطر نشان کرد: در 22 بهمن ماه هم مشارکت مردم در راهپیمایی از جلوه‌های دیگر حماسه‌سازی مردم بود، مردم علی‌رغم بدگمانی‌هایی که توسط رسانه‌های غربی پراکنده شده بود، حضور پررنگ و سازنده‌ای را در این راهپیمایی به عمل رساندند.

این عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی آگاهی، هوشیاری مردم در صحنه‌های حساس، اتکا به منابع داخلی، خودباوری ملی، توسعه سیاسی، اقتصادی و علمی را از دیگر مقدمات حماسه سیاسی برشمرد.

وی با اشاره به حماسه اقتصادی تصریح کرد: در این زمینه نیز قدم‌هایی برداشته شده است، با به‌کارگیری سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی زمینه تحقق حماسه اقتصادی فراهم خواهد شد.

سبحانی‌نیا تاکید کرد: باید برخی نگاه‌ها و ساختارها را در حوزه اقتصادی تغییر دهیم و برای مهار تورم راهکارهای جدیدی ارایه کنیم، قدم‌های ابتدایی این مسئله برداشته شده اما باید در آینده با اقدامات و تصمیمات صحیح دولت این مسئله به خوبی تدبیر شود.

انتهای پیام

کد N162775

وبگردی