آفتاب

گروه سخت ایران در سپک تاکرا/ سرمربی: توان صعود داریم

گروه سخت ایران در سپک تاکرا/ سرمربی: توان صعود داریم

کوالالامپور - ایرنا - سرمربی تیم ملی سپک تاکرا ایران گفت که تیم کشورمان در گروه سختی در مرحله چهارم و نهایی لیگ جهانی این رشته قرار گرفته است، اما تیم ملی توان صعود از این مرحله را دارد.

مهدی رضایی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت تیم ایران برغم قرار گرفتن در گروه سخت، شانس صعود دارد و بازیکنان توان شکست رقیبان را دارند.

تیم ملی سپک تاکرا ایران براساس قرعه کشی انجام شده در کوالالامپور، با تیم های ژاپن، چین و برونئی همگروه شد.

تیم ملی ایران ساعت 18 امروز به وقت محلی در نخستین بازی خود مقابل تیم قوی چین قرار می گیرد.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا گفت: بازیکنان تیم ملی باید توان خود را در این رقابت ها نشان دهند و برنامه های خواسته شده را پیاده کنند. تیم های حریف شناسایی و آنالیز شده اند و براین اساس می توانیم برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت تیم ایران با وجود بازیکنان با استعداد در صورت بازی بدون اشتباه توان اول و یا دوم شدن در گروه برای صعود را دارد.

وی گفت که هدف بیشتر تیم های شرکت کننده در مرحله چهارم و نهایی لیگ جهانی آماده سازی تیم ها به منظور شرکت در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی است.

بازی های آسیایی 2014 که مهمترین رویداد ورزشی قاره آسیا است از 19 سپتامبر (28 شهریور 93) در اینچئون کره جنوبی آغاز می شود و تا چهارم اکتبر (12 مهرماه) در 36 رشته ورزشی ادامه می یابد.

رضایی گفت که بیشتر تیم های آسیایی شرکت کننده در رقابت های مالزی طی یکسال گذشته در اردوی آمادگی بازی های آسیایی بوده اند و از آمادگی لازم برای رقابت ها برخوردارند.

وی تصریح کرد تیم ایران نیز آماده نتیجه گرفتن در این رقابت ها است و هر چه در توان دارد در میدان می آورد. این رقابت ها برای آمادگی بیشتر تیم ملی قبل از بازی هایی آسیایی کره جنوبی نیز سودمند است.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرا هدف از شرکت تیم ایران در این رقابت ها را انجام بازی های تدارکاتی دانست و گفت که تیم های شرکت کننده در رقابت ها قدرتمند هستند و این بهترین مکان برای سنجش تیم ملی است.

در رقابت های مالزی 12 تیم برتر جهان متشکل از تایلند، مالزی، اندونزی، کره جنوبی، هند، ایران، ژاپن، سنگاپور، چین، برونئی، آلمان و آمریکا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حمید جعفری پور از استان فارس، جمیل کر از استان گلستان، وحید ملکی و حسین مشکبار از استان زنجان و مهرداد جعفری از استان کرمانشاه بازیکنان تیم ملی سپک تاکرا ایران هستند.

تیم ملی سپک تاکرا ایران در سه دور قبلی لیگ جهانی شرکت کرده و به تناوب با همه تیم های قدرتمند جهان روبرو شده است.

تیم ایران قرار است در دومین بازی خود ساعت 11 و 45 دقیقه روز پنجشنبه به وقت محلی مقابل تیم ژاپن قرار گیرد و در آخرین رقابت این گروه عصر همانروز با تیم برونئی بازی می کند.

آساق**د.م**1611
کد N162624

وبگردی