آفتاب

آیت الله حائری شیرازی: محصول شناخت سیاست علمی اسلام، لرزه بر اندام دشمنان ما انداخته است

آیت الله حائری شیرازی: محصول شناخت سیاست علمی اسلام، لرزه بر اندام دشمنان ما انداخته است

تهران- ایرنا- نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، حرکت امام (ره) را سبب شناخته شدن سیاست علمی اسلام ارزیابی کرد و گفت: محصول شناخت سیاست علمی اسلام لرزه بر اندام دشمنان ما انداخته به گونه ای که محصول این شناخت یک طرف و تمام دنیا در طرف دیگر قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محی الدین حائری شیرازی در نطق جلسه عصر امروز(سه شنبه) پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، در تحلیل انقلاب اسلامی و آنچه در کشورهای اسلامی منظقه با عنوان جنبش بیداری اسلامی واقع شد، بحثی با عنوان شرافت مثبت و شرافت منفی را مطرح کرد.

وی اظهار داشت: حکام یک جامعه وقتی دچار فسق، فجور، کبر و غرور می شوند، سخت می گیرند و در مقابل وقتی مردم جامعه با حجت درونی آشتی می کنند بر نور و فهم و وسعت نظرشان افزوده می شود و نمی توانند زیاده طلبی هیات حاکمه را تحمل کنند لذا بیدار می شوند و علیه حکومت جائر قیام می کنند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: فشار تکفیری ها بر جوامع شیعی باعث محبوبیت بیشتر تشیع در جهان و مبغوض شدن حرکت ستمکارانه تکفیری ها شده است.

آیت الله حائری شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله بانکداری بدون ربا و کارآیی آن تاکید کرد و افزود: حوزه و دانشگاه باید علم اقتصاد اسلامی را در سطح جامعه نهادینه کنند تا بتوانیم از ورطه اقتصاد ربوی رهایی پیدا کنیم.

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) به ریاست آیت الله «محمد رضا مهدوی کنی» در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد و تا عصر فردا (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت.

سیام(1)9254**1572
کد N162405

وبگردی