آفتاب

آیت الله موحدی کرمانی:باید پیگیر بهبود اوضاع کشور باشیم/ در برابر مسایل گوناگون کشور مسوولیم

آیت الله موحدی کرمانی:باید پیگیر بهبود اوضاع کشور باشیم/ در برابر مسایل گوناگون کشور مسوولیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید به وضع موجود اکتفا کرد بلکه باید پیگیر بهبود اوضاع کشور باشیم، گفت: ضرورت دارد در این راه همواره به خود گوشزد کنیم که در برابر مسایل گوناگون کشور وظیفه داریم و مسوولیم.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمدرضا موحدی کرمانی در نطق جلسه عصر سه شنبه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان روایتی از ائمه معصومین(ع)و چند نکته اخلاقی، از جایگاه مهم مجلس خبرگان و وظایف خطیر نمایندگان این مجلس، سخن گفت.

وی اظهارداشت: مشکلاتی که از سوی دلسوزان نظام و نمایندگان مجلس خبرگان در جلسات این مجلس بیان می شود نیازمند پیگیری جدی از سوی مسوولین ذیربط است چرا که بیان مشکلات به تنهایی، کاری از پیش نمی برد.

امام جمعه موقت تهران همچنین پیگیری جدی مطالبات اساسی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از سوی هیات رییسه این مجلس را خواستار شد و گفت: هیات رییس مجلس خبرگان رهبری تدبیری بیندیشد که مشکلاتی که از جانب اعضای مجلس خبرگان بیان می شود به سمع مسوولین سه قوه خاصه اجرایی کشور برسد و انجام آن خواسته شود.

پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (سه شنبه) به ریاست آیت الله «محمد رضا مهدوی کنی» در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد و تا عصر فردا (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت.

سیام(1)9254****1572
کد N162390

وبگردی