آفتاب

ملاقات دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با سفیر ایران

ملاقات دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با سفیر ایران

فیصل داود، دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان با حضور در محل سفارت ایران در بیروت با غضنفر رکن‌آبادی، سفیر ایران در لبنان دیدار و درباره تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دبیرکل جنبش مبارزه عربی لبنان در این دیدار با اشاره به نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در منطقه افزود: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف علمی و تکنولوژی مایه افتخار و عزت ماست. ایران رکن اساسی عزت و کرامت محور مقاومت در منطقه بوده و ما همواره در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار داریم و به این مساله افتخار می‌کنیم.

او با اشاره به تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حل مشکلات منطقه اظهار کرد: این اقدامات نه فقط به نفع شیعیان بلکه خدمتی برای تمام ملت‌های منطقه اعم از شیعه و سنی و مسلمان و مسیحی است.

فیصل داود با اشاره به شکست توطئه آمریکایی - صهیونیستی علیه سوریه افزود: این شکست مرهون حمایت‌های قاطع و همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت سوریه بوده و اکنون دشمنان آخرین تلاش‌های خود را به کار بسته‌اند به امید آن که بتوانند برگه‌ای برای امتیازگیری در میز مذاکره با دولت سوریه در اختیار داشته باشد.

غضنفر رکن‌آبادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز در این ملاقات ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه و تحولات سوریه اظهار کرد: کشورهای حامی گروه‌های تروریستی در سوریه، اکنون به سیاست‌های اشتباه خود پی برده و نگران خطر سیطره گروه‌های تکفیری در منطقه هستند.

انتهای پیام

کد N162383

وبگردی