آفتاب

بقاع متبرکه برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شوند

بقاع متبرکه برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده می‌شوند

مسئول کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد برگزاری طرح آرامش بهاری در سازمان اوقاف و امور خیریه، از آمادگی بقاع متبرکه برای پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی در ایام عید خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رضا مفید در تشریح اقدامات این روابط عمومی در خصوص طرح آرامش بهاری اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان واجب التعظیم و بقاع متبرکه سراسر کشور و ضرورت آمادگی سازمان اوقاف برای میزبانی از زائران و مسافران نوروزی، نشست‌هایی برای هماهنگی بیشتر در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است.

مفید اضافه کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در این راستا در ایام تعطیلات نوروز با تشکیل ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری و ستاد خبری و اطلاع رسانی، خدمات دهی به مردم عزیز کشورمان را در سر لوحه کار خود قرار داده است.

مسئول کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد طرح آرامش بهاری، بهره گیری از تبلیغات محیطی، تهیه و توزیع جزوه‌های آموزشی و پخش تیزر را از جمله اقدامات روابط عمومی سازمان اوقاف در این مورد عنوان کرد.

مفید همچنین برگزاری نشست خبری طرح آرامش بهاری با حضور معاونان و مدیران سازمان در برنامه‌های صدا و سیما، تولید محتوا، خبر و ارسال پیامک را از جمله دیگر برنامه‌های این روابط عمومی در اطلاع رسانی طرح نوروزی آرامش بهاری عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N162188

وبگردی