آفتاب
مهمانپرست:

هیچ حرکتی در خاورمیانه را نمی‌توان جدا از تحولات ایران بررسی کرد

هیچ حرکتی در خاورمیانه را نمی‌توان جدا از تحولات ایران بررسی کرد

تشکیل دولت صهیونیستی برای این قدرت‌ها یک ارزش است و آن‌ها بسته به این هدف بسیاری از تحولات را پیگیری می‌کنند ولی کشور ما برنامه‌هایی که این قدرت‌ها در منطقه داشته‌اند را بر هم زده و با وقوع انقلاب اسلامی در کشور ما همه چیز تغییر کرد.

سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه گفت: ایران در ایجاد تحولات منطقه خاورمیانه نقش کلیدی دارد و نمی‌توان هیچ مناقشه‌ای را در منطقه با حذف کردن ایران پایان داد.

به گزارش ایلنا، رامین مهمان پرست در نشست آگاه سازی سیاسی که با حضور فرماندهان و مسئولان بیمارستان فوق تخصصی بعثت نیروی هوایی ارتش برگزار شد با اشاره به تحولات منطقه و نقش ایران در پایان دادن به مناقشات گفت: باید بدانیم تحولات منطقه وابستگی شدیدی به مسائل کشور ما دارد و هیچ حرکتی در خاورمیانه را نمی‌توان جدا از تحولات ایران بررسی کرد.

وی همچنین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم و باید با تدبیر و حکمت مراقب همه جنبه‌ها باشیم خاطر نشان کرد:خاورمیانه همیشه مورد توجه قدرت‌ها بوده و این دو دلیل عمده اقتصادی و سیاسی-اعتقادی داشت.

مهمان‌پرست در پایان افزود: تشکیل دولت صهیونیستی برای این قدرت‌ها یک ارزش است و آن‌ها بسته به این هدف بسیاری از تحولات را پیگیری می‌کنند ولی کشور ما برنامه‌هایی که این قدرت‌ها در منطقه داشته‌اند را بر هم زده و با وقوع انقلاب اسلامی در کشور ما همه چیز تغییر کرد.

کد N161933

وبگردی