آفتاب

رژیم صهیونیستی با درمان مجروحان سوری سعی در تخلیه اطلاعاتی آنان دارد

رژیم صهیونیستی با درمان مجروحان سوری سعی در تخلیه اطلاعاتی آنان دارد

تهران-ایرنا- رژیم صهیونیستی با درمان معارضان مجروح سوری سعی در تخلیه اطلاعاتی از آنان دارد و سعی می کند در پشت نقاب به ظاهر بشر دوستانه اطلاعات دقیقی ازآنان در مورد حوادث داخل سوریه وگروه های مختلف به دست آورد.

پایگاه خبریˈعاجل ˈدرگزارشی درمورد درمان معارضان مجروح سوری در داخل فلسطین اشغالی نوشت:رژیم صهیونیستی به دلیل اهداف بشردوستانه این کار را انجام نمی دهد بلکه سعی دارد بانزدیک شدن به این افراد،اطلاعات دقیقی ازآنان در مورد حوادث داخل سوریه وگروه های مختلف به دست آورد.

پایگاه خبری عاجل افزود: به نظر می رسد هدف عیادت های پیاپی مقام های رژیم صهیونیستی از مجروحان معارضان مسلح سوری و همچنین کمک به آنان در مناطق مرزی جنوب سوریه تنها کمک به سرنگون کردن نظام سوریه نیست بلکه این رژیم هم چنین اطلاعاتی در مورد گروه های تندرو و تکفیری در نزدیکی های جولان جمع آوری می کند و در مقابل پس از خروج آنها از بیمارستان به آن ها مبالغی به عنوان پاداش می پردازد .

یکی از فرماندهان گروه های مسلح سوری مخالف دولت در این باره گفت : اسراییل با کمک های پزشکی به مجروحان معارضان مسلح سوری زمینه را برای ایجاد ارتباط با آنان فراهم می آورد و اینگونه به طور مستقیم و بی واسطه از آن ها اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری می کند.

فرمانده یکی دیگر از این گروه های مسلح گفت : اسراییلی ها به مجروحان پس از مرخص شدن از بیمارستان مبالغی می دهند اما واقعیت این است که اسراییل به تنهایی نمی تواند 60 گروه مسلح موجود در منطقه جنوبی سوریه را تغذیه مالی کند بلکه آن ها از برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز کمک مالی دریافت می کنند .

فرمانده این گروه نظامی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی علاوه بر مجروحان، فرماندهان معارضان را نیز تطمیع می کند.

وی افزود:سه نفر از فرماندهان گروه های مسلح در جنوب سوریه با مقام های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پیوسته در ارتباط اند و بارها مبالغی بالغ بر هزاران دلار از آن ها دریافت کرده اند .

این سرکرده نیروهای مسلح مخالف سوریه افزود که خود وی از رژیم صهیونیستی 100 هزار دلار خواسته است و سازمان اطلاعات این رژیم نیز در پاسخ گفته است اگر اطلاعات دقیقی از گروه های تندرو در اختیار آنان قرار دهد، مبالغی بیش از این دریافت خواهد کرد .

بر پایه این گزارش معارضان سوری تصریح کرده اند که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی علاقه زیادی برای به دست آوردن اطلاعات از گروه ˈ جبهه النصره ˈ و ˈ احرار الشام ˈو دیگر گروه ها در سوریه دارد .

خاورم **2041**1446
کد N161774

وبگردی