آفتاب

۴ عامل انتحاری خود را در سامراء منفجر کردند

۴ عامل انتحاری خود را در سامراء منفجر کردند

تسنیم نوشت:

ساختمان شورای شهر سامراء صبح امروز پس از اینکه مورد اصابت چند گلوله خمپاره قرار گرفت، مورد هجوم ۴ عامل انتحاری قرار گرفت.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه؛ یک منبع نزدیک به پلیس استان صلاح‌الدین عراق اعلام کردند صبح امروز سه‌شنبه ساختمان شورای شهر سامراء در جنوب تکریت پس از اینکه مورد اصابت چند گلوله خمپاره قرار گرفت از سوی 4 عامل انتحاری مورد حمله قرار گرفت.
این منبع اعلام کرد صبح امروز ابتدا چندین خمپاره به این ساختمان اصابت کرد و پس از آن 4 فرد انتحاری توانستند وارد این ساختمان شده و خود را منفجر کنند. طبق این گزارش این حمله تاکنون 19 زخمی بر جای گذاشته است.
نیروهای امنیتی نیز پس از این حمله انتحاری در اطراف ساختمان موضع گرفته و ضمن ایجاد حصاری امنیتی مانع از نزدیک شدن افراد به آن شدند. همچنین نیروهای پلیس در ورودی‌های این شهر و مناطق اطراف آن تدابیر امنیتی را تشدید کردند.
استان صلاح‌الدین عراق به مرکزیت شهر تکریت در 170 کیلومتری شمال بغداد مدتی است که شاهد تشدید خشونت‌ها و عملیات تروریستی است. نیروهای امنیتی این استان برای پیگرد افراد تحت تعقیب در سلسله عملیاتی توانسته‌اند تا کنون بیش از ده‌ها تن از مظنونان به ارتکاب اقدامات تروریستی و جنایی را بازداشت کنند.

5252

کد N161764

وبگردی