آفتاب

پنجمین جشنواره مهارت‌های حرکتی پایه ژیمناستیک لرستان برگزار شد

پنجمین جشنواره مهارت‌های حرکتی پایه ژیمناستیک لرستان برگزار شد

در روزی شاد و به یاد ماندنی، هیأت ژیمناستیک استان لرستان میزبان كوچولوهای 4 تا 6 ساله ژیمناست استان و خانواده‌های آن‌ها بود.

در روزی شاد و به یاد ماندنی، هیأت ژیمناستیک استان لرستان میزبان کوچولوهای ۴ تا ۶ ساله ژیمناست استان و خانواده‌های آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در پنجمین جشنواره مهارت‌های حرکتی پایه و توسعه عمومی ژیمناستیک‌ لرستان، رضا محمدی‌اصل مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و علی جهان‌آرا و جافر وفایی اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، مهدی آذربرزین نماینده فدراسیون و مدیر اجرایی حرکات پایه و توسعه عمومی ژیمناستیک‌، امین عباسیان مسئول انجمن موسیقی استان و جمعی از پیشکسوتان رشته ژیمناستیک حضور داشتند.

در این مراسم ۳۰۰ نوآموز ۴ تا ۶ ساله در قالب ۱۴ تیم آلاله‌، امید، المپیک افلاک، بنفشه‌، پرواز‌، دانشمندان کوچک، شادی‌، شکوفه‌های زندگی‌، شقایق، طهورا، یاسمن‌، نسترن‌، نیلوفر‌، ماه و خورشید رژه رفتند.

پس از آن، نرمش عمومی اجرا شد و حمزه امین‌منش رئیس هیأت ژیمناستیک استان سخنانی پیرامون عملکرد هیأت ایراد نمود. سپس نماینده فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان مطالبی درباره فعالیت‌های چند ساله هیأت ژیمناستیک در راستای برگزاری جشنواره بیان کردند و از نظر برگزاری جشنواره این هیأت را از هیأت‌های بر‌تر در سطح کشور اعلام نمودند.

در طول برنامه، اجرای گروه نمایشی خاله شاپرک، شور و هیجان بیشتری به مراسم داده بود و نوآموزان با نشاط بیشتری به انجام حرکات ایستگاهی می‌پرداختند. نشاط کودکان باعث شده بود که جمعیت ۴ هزار نفری به تشویق مستمر و پیوست‌ی فرزندانشان بپردازند.

در این مراسم تیم آکروبات پسران و دختران نونهال خانه ژیمناستیک به صورت جداگانه با اجرای حرکاتی زیبا و برنامه سطح‌بندی فدراسیون تنوع و جذابیت خاصی به برنامه دادند.

در پایان با اهدای تندیس و لوح تقدیر از جمعی از مدعوین تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اختتامیه این مراسم طبق دستورالعمل فدراسیون ژیمناستیک با شعر عمو زنجیرباف و سرود‌ای ایران به پایان رسید.

کد N160669

وبگردی