آفتاب
استاندار البرز:

زیرساخت‌های گردشگری البرز برای تمام فصول باید مهیا باشد

زیرساخت‌های گردشگری البرز برای تمام فصول باید مهیا باشد

استان البرز دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری است که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به وجود دو روستای گردشگری در شمال غرب کرج اشاره کرد.

ایلنا: استاندار البرز گفت: استان البرز دارای ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه گردشگری است که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به وجود دو روستای گردشگری در شمال غرب کرج اشاره کرد، از این رو باید زیر ساخت‌های لازم برای گردشگری در همه ایام و فصول سال فراهم شود.

به گزارش ایلنا در کرج، سید طاهر طاهری با بیان این مطلب درجریان بازدید از روستای آتشگاه و برغان کرج افزود: روستای برغان جز ۵ نمونه روستای گردشگری استان به شمار می‌رود از این رو باید مسائل و مشکلات آن مورد بررسی قرار گیرد.

طاهری هدف از این بازدید را نزدیکی به ایام نوروز عنوان کرد و افزود: این منطقه جزو مناطق گردشگری در استان به شمار می‌رود و در ایام تعطیل سال مسافران عبوری و ساکنان شهر کرج در این مکان‌ها مستقر می‌شوند بنابراین باید تمامی زیرساخت‌ها برای داشتن سفری مطلوب فراهم شود.

وی از همه کسبه و اهالی استان خواست تا با برخوردهای مناسب، بهترین میزبانی و گردشگری را در استان داشته باشند.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: این ایام فرصت مناسبی است تا تولیدات داخل استان نیز به مسافران عرضه شود.

وی در پایان، از مردم استان خواست شهرهای استان به خصوص روستاهای هدف گردشگری در ایام نوروز آراسته و تمیز باشد و شاهد تجمع زباله و آلودگی شهری نباشیم.

کد N160633

وبگردی