آفتاب

آیت الله مهدوی کنی: مردم آثار اقتصاد مقاومتی را باید ببینند

آیت الله مهدوی کنی: مردم آثار اقتصاد مقاومتی را باید ببینند

تهران – ایرنا – رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شعارهایی که رهبر معظم انقلاب در هر سال مطرح می کنند نباید در حد همایش و سخنرانی بماند، گفت: روسای سه قوه باید برنامه عملی و اجرایی برای این شعارها دنبال کنند تا مردم آثار آنها از جمله اقتصاد مقاومتی را ببینند.

به گزارش خبرنگا رسیاسی ایرنا، آیت الله «محمدرضا مهدوی کنی» روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری افزود: با توجه به نقش آفرینی مردم در حماسه سیاسی تحسین ها از طرف غربی ها تشدید شد و بر این اساس اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شد.

وی با بیان این که مجلس خبرگان رهبری در جایگاه صیانت و حفاظت از بیانات رهبری در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید دارد ،ادامه داد: شعارها و برنامه های هر ساله که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان می شود نباید به برنامه های معمولی، همایش ها، سمینارها و سخنرانی ها بسنده و محصور شود.

رییس مجلس خبرگان با یادآوری جلسات متعدد سخنرانی و همایش و حتی برگزاری میزگردها و نشست های رسانه ای اظهارداشت: بعضی از این برنامه ها علاوه بر خرج ها و هزینه هایی که صرف می شود نتیجه ای ندارد.

مهدوی کنی با یادآوری تاکید روسای سه قوه برای اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: تفسیری که معظم له بر اقتصاد مقاومتی فرمودند این است که خود را متکی به کمک خارجی ها ندانیم البته این بدان معنا نیست که ما نیاز به خارج نداریم.

خبر در حال تکمیل است.

سیام(3)**1429**9189**9132**1336
کد N160540

وبگردی