آفتاب
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی:

مجمع و مجلس اهتمام ویژه ای در زمینه محیط زیست دارند

مجمع و مجلس اهتمام ویژه ای در زمینه محیط زیست دارند

تهران- ایرنا- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از همکاری جدی مجمع و مجلس شورای اسلامی برای محیط زیست خبر داد و گفت : پیگیر خواهیم بود تا محیط زیست در برنامه توسعه ششم قوی تر دیده شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمد رضا تابش عصر دوشنبه در حاشیه مراسم ترحیم برادر نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره برنامه های فراکسیون محیط زیست برای کشور گفت: با همکاری مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس برنامه های مناسبی در آینده در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام کمیته محیط زیست را در خود پیش بینی کرده و ما با همکاری یکدیگر در حال تمهیداتی هستیم تا برنامه پربار ، ارزنده و متناسب با واقعیت ها در عرصه بین المللی و کشور را تنظیم کرده و ارائه دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اهتمام مجلس شورای اسلامی و مجمع را درباره محیط زیست و توجه به آن جدی دانست.

تابش همچنین درباره علت حضور نیافتن حجت الاسلام خاتمی در روز راهپیمایی 22 بهمن 92 گفت: علت این حضور نیافتن را باید از خود ایشان بپرسید چرا که من در این باره اطلاعی ندارم.

مراسم ترحیم برادر حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی پورفاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس با قرائت پیام دکتر علی لاریجانی و آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مسجد نور برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد و محمد رضا باهنر نواب مجلس شورای اسلامی ، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری، حجت الاسلام علی یونسی و جمعی از شخصیت های کشوری و احزاب برگزار شد.

سیام**7261**2025 *1449
کد N160018

وبگردی