آفتاب
با انتشار پیامی صورت گفت؛

قدردانی دفتر رئیس جمهور از اقشار مختلف مردم هرمزگان

قدردانی دفتر رئیس جمهور از اقشار مختلف مردم هرمزگان

دفتر رییس جمهور در پیامی از استقبال، حضور و میهمان‌نوازی مردم خونگرم و شهیدپرور استان هرمزگان در جریان دومین سفر استانی دولت به این استان تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،‌متن کامل نامه دفتر رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سفرکاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان و دیدار و‏‏گفت وگو با شما مردم غیور و شهید پرور آن استان که تجلی ایمان و امید بود، تکلیف و مسئولیت خدمت‏گزاران را در دولت دو چندان ساخت و افق های روشنی را برای کار و تلاش بیشتر فراهم نمود.

لذا، برخود فرض می دانیم از طرف ریاست محترم جمهوری و هیات همراه، ضمن ستایش و تشکر صمیمانه و عمیق از استقبال و میهمان نوازی گرم همه مردم شریف استان هرمزگان، نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه هرمزگان، نمایندگان شریف مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علمای اعلام و روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان سرافراز، نیروهای فداکار امنیتی، انتظامی و نظامی خصوصاً نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاهیان و بسیجیان عزیز، استاندار و مسئولان محلی، اصحاب رسانه، رسانه ملی و سایرگروه‌های مردمی، توفیقات و سربلندی همگان را از خداوند متعال مسئلت نماییم.

به فضل الهی و با همکاری یکایک مردم مهربان آن دیار، پیشرفت و توسعه روزافزون در پرتو اهداف عالیه دولت «تدبیر و امید» محقق خواهد شد.

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران
 

کد N159631

وبگردی