آفتاب

گروه تروریستی جبهه النصره،آتش بس اردوگاه یرموک را شکست

گروه تروریستی جبهه النصره،آتش بس اردوگاه یرموک را شکست

تهران - ایرنا - گروه تروریستی جبهه النصره آتش بسی که بر اساس توافق بین گروه های فلسطینی و دولت سوریه در اردوگاه یرموک در حومه دمشق برقرار شده بود شکست.

شبکه المیادین روز دوشنبه اعلام کرد: پس از آنکه افراد گروه های فلسطینی کنترل اردوگاه یرموک را در دست گرفتند و محموله های کمک وارد این اردوگاه شد، عناصر گروه تروریستی جبهه النصره به بخش هایی از اردوگاه نفوذ کردند که بر اساس توافق دولت سوریه و گروه های فلسطینی باید خالی از افراد مسلح باشد. همین اقدام اردوگاه یرموک را به تشنج کشاند و درگیری های بسیار شدیدی تا نیمه شب گذشته در اردوگاه بین عناصر النصره و نیروهای دولتی سوریه و گروه های فلسطینی ادامه داشت. در این درگیری ها از مسلسل و راکت استفاده شد و تک تیر اندازها هم وارد صحنه شدند.

بر اساس این گزارش، گروه های فلسطینی افراد مسلح ساکن یرموک را متهم می کنند که با وجود موافقت کامل با آتش بس نتوانستند از ورود عناصر النصره به اردوگاه جلوگیری کنند. هنوز هم وضعیت در اردوگاه یرموک متشنج است. گفته شده 14 گروه فلسطینی امروز در دمشق تشکیل جلسه می دهند تا نحوه پاسخ فلسطینی ها به عناصر النصره را بررسی کنند.

خاورم** 1491 **1010
کد N159352

وبگردی