آفتاب

تقدیر محسنی‌اژه‌ای از دولت و مجلس برای تصویب به‌موقع لایحه بودجه

تقدیر محسنی‌اژه‌ای از دولت و مجلس برای تصویب به‌موقع لایحه بودجه

... سخنگوی قوه قضاییه از دولت و مجلس به دلیل تصویب به موقع لایحه بودجه تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری خود با اهالی رسانه اظهار کرد: لازم می‌دانم از طرف قوه قضاییه و خودم از دولت و مجلس محترم نسبت به تصویب لایحه بودجه تشکر کنم.

وی افزود: دولت در فرصت قانونی لایحه را تنظیم و به مجلس ارسال کرد و مجلس هم با کار فشرده آن را تصویب کرد و لایحه بودجه ابلاغ شد و این امر برکات زیادی خواهد داشت.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تصویب به موقع لایحه بودجه، گفت: الان تکلیف همه دستگاه‌ها روشن است و می‌توانم از الان برنامه‌ریزی کنم و این جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به دستور آملی‌لاریجانی مبنی بر تشکیل کارگروهی برای احصای ظرفیت‌های قوه قضاییه در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، گفت: در خصوص اقتصاد مقاومتی ریاست محترم قوه قضاییه به لحاظ اهمیت موضوع و اینکه این کار حقیقتا عملیاتی شود و در حد شعار باقی نماند، علاوه بر اینکه ابلاغی به من دادند و من موظف به پیگیری امور در این باره شدم، دستور دادند کارگروهی تشکیل شود تا ظرفیت‌های قوه قضاییه در جهت عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی احصا شود و اگر نیاز به قانون است، لوایحی تهیه شود.

وی با اشاره به انجام وظایف از سوی نهادهای زیرمجموعه قوه قضاییه نظیر سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری، گفت: طبق دستور رییس قوه قضاییه، وظایف نمایندگان قوه قضاییه در دستگاه‌های بیرونی مانند شورای پول و اعتبار، شورای عالی بورس، سازمان اموال تملیکی و بسیاری بخش‌های دیگر باید شفاف‌تر شود تا این امر مهم که از لحاظ کارشناسی هم ضرورت آن ثابت شده، عملی شود.

ادامه دارد ...

کد N159349

وبگردی