آفتاب

حزب‌الله: اجازه نمی‌دهیم مقاومت در برابر اسرائیل تضعیف شود

حزب‌الله: اجازه نمی‌دهیم مقاومت در برابر اسرائیل تضعیف شود

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه حزب‌الله به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد قدرت و توان لبنان را در مقابل اسرائیل تضعیف کند، گفت: کسی که از حزب‌الله حمایت نکند تنها حسرت و خواری برایش باقی می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما آماده مقابله با هرگونه اهانت و تحریم و خشونت هستیم؛ چرا که مساله تنها به یک جنبش یا حزب یا منطقه خاصی مربوط نمی شود بلکه با کرامت و سرنوشت وطن در ارتباط است. کسی که کرامت و بزرگواری را نمی‌خواهد، ما این مساله را بر وی تحمیل نمی‌کنیم اما به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم که قدرت و توان لبنان را در مقابل اسرائیل تضعیف کند.

وی عنوان داشت: نیروی حزب‌الله و توانایی و شجاعتش همان چیزی است که با اسرائیل در سوء استفاده از بحران سوریه و دشمنی علیه لبنان مقابله می‌کند. این حزب‌الله بود که از سال 1948 ارتش اسرائیل را خوار و ذلیل کرد و نه چیز گروه دیگری.

قاووق خاطرنشان کرد: حزب‌الله هیچ سرپوش سیاسی برای موضعش در سوریه از دولت نخواسته بلکه تنها خواهان موضعی ملی و قدرتمند در مقابله با اسرائیل است.

وی تاکید کرد: بیانیه کابینه جدید دولت لبنان باید پیامی قوی برای ملت جهت مقابله با اقدامات اسرائیل باشد نه پیامی رضایت بار برای مسئولان اسرائیلی و باید بگویم با هر بیانیه‌ای از سوی دولت که به رضایت اسرائیل منج شود مخالفت می کنیم.

قاووق ادامه داد: مواضع ما کاملا روشن است. کسی که از حزب‌الله حمایت می‌کند تنها بر عزت و شرف و کرامت خود می‌افزاید و کسی که حمایت نمی‌کند تنها حسرت و خواری برای وی باقی می‌ماند.

وی گفت: کسی که می‌خواهد حزب‌الله را هدف قرار دهد تنها ناامیدی و ناکامی نصیبش می‌شود. ما هرگز از ذره‌ای از کرامت و عزت خود کوتاه نمی‌آییم و به هیچ کسی اجازه نمی‌دهیم که به ما تجاوز کند.

قاووق خاطرنشان کرد: ما از ملت خود حمایت می‌کنیم و آماده‌ایم تا با ارتش لبنان در مقابله با تروریسم همکاری کنیم.

انتهای پیام

کد N158745

وبگردی