آفتاب

پیراهن طلایی تور لنکاوی بر تن بازیکن ایرانی باقی ماند

پیراهن طلایی تور لنکاوی بر تن بازیکن ایرانی باقی ماند

کوالالامپور- ایرنا - میرصمد پورسیدی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز برغم قرارگرفتن در رده 13 مرحله پنجم تور لنکاوی مالزی همچنان بهترین رکابزن آسیایی این رقابت ها است.

به گزارش ایرنا، مرحله پنجم تور لنکاوی روز دوشنبه به مسافت حدود 140 کیلومتر از کاراک تا رمبائو برگزار شد و ˈوایت بردلیˈ رکابزن آمریکایی با پیمودن این مسیر در سه ساعت و سه دقیقه و 28 ثانیه اول شد.

مهدی سهرابی در بین رکابزنان آسیایی در این مرحله هشتم شد و میرصمد پورسیدی در مکان سیزدهم قرار گرفت و وحید غفاری چهاردهم شد.

بهنام خسروشاهی نیز در بین رکابزنان آسیایی این مرحله از تور لنکاوی در جایگاه 18 ایستاد و قادر میزبانی جایگاه 23 را بدست آورد و امیر کلاهدوز پس از وی در رده 24 قرار گرفت.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز در پایان مرحله پنجم این تور پس از تیم های مالزی و اندونزی در جایگاه سوم تیم های آسیایی قرار گرفت و در مجموع تیم های شرکت کننده، این تیم ایرانی در جایگاه دوازدهم ایستاد.

میرصمد پورسیدی دوچرخه سوار تیم پتروشیمی تبریز که روز گذشته صاحب پیراهن طلایی مرحله چهارم شده بود به دلیل کسب امتیاز همچنان در جایگاه نخست قرار دارد و پیراهن طلایی در اختیار این بازیکن است.

مرحله ششم این تور روز سه شنبه به مسافت حدود 199 کیلومتر از ملاکا تا پونتیان برگزار می شود.

آساق**د.م**1611
کد N158689

وبگردی