آفتاب

الحیات: اسرائیل آنقدر که نگران حزب الله است، نگران سوریه نیست

الحیات: اسرائیل آنقدر که نگران حزب الله است، نگران سوریه نیست

روزنامۀ الحیات از نگرانی های رژیم صهیونیستی می گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه الحیات نزدیک به عربستان سعودی در تحلیلی از وضعیت منطقه نوشت: اقدام اخیر اسرائیل در هدف گرفتن منطقه ای از خاک لبنان که قلمرو حزب الله محسوب می شود نشان می دهد که این رژیم بیش از اینکه نگران سوریه و تحولات آن باشد، نگران حزب الله است.
این روزنامه چاپ لندن با اشاره به اینکه حزب الله در پاسخ به حمله اسرائیل گفته است: «در زمان و مکانی مناسب» پاسخ این حمله را خواهد داد نوشت: هرچند این واکنش به خاطر درگیر بودن حزب الله در جنگ سوریه دیر بود ولی این اشاره به صراحت بیانگر آماده بودن حزب الله برای باز کردن جبهه های جدید علیه اسرائیل است.
اسرائیل احتمال توسل حزب الله به موشکهای دوربرد را منتفی نمی داند. این رژیم مدعی است حزب الله این موشکها را در اختیار دارد و آنها را به لبنان منتقل می کند تا در جنگ منطقه ای محدود استفاده کند. رژیم صهیونیستی مدعی شده است که اسرائیل برای مقابله با دوره بعد از سرنگونی احتمالی نظام دمشق و این احتمال که حزب الله بخواهد با توسل به این موشکها حرف خود را بزند وارد عمل شده است .
الحیات نوشته است آنقدر که حزب الله، اسرائیل را نگران می کند گروههای اسلامی، تکفیری و تروریسم در سوریه آن را نگران نمی کند و آنقدر که اسرائیل نگران حزب الله است نگران ادامه کشتارها و نابود شدن سوریه نیست. اسرائیل نگران آن است که انبار سلاح حزب الله افزایش یابد.

5252

کد N158289

وبگردی