آفتاب

عراقچی: توصیه علمای حوزه علمیه، ره توشه ماموریت دیپلماتیک ما است

عراقچی: توصیه علمای حوزه علمیه، ره توشه ماموریت دیپلماتیک ما است

ایسنا نوشت:

معاون امور حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای، سربازان کشور در حراست از منافع و مصالح نظام اسلامی هستند.
سید عباس عراقچی، عصر یکشنبه در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه و معاونان مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: حقیقتاً عرصه مذاکرات، عرصه سختی است و اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دفاع از منافع و مصالح کشور و نظام در عرصه دیپلماسی مشغول هستند.
او با اشاره به اینکه ما در طول 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره در خط مبارزه و جهاد علیه دشمنان و مستکبران بوده ایم، گفت: امروز تیم مذاکره کننده به عنوان سرباز کشور عمل می کند و البته از آنجا که این یک جهاد و مبارزه در شکل و قالب خاص خود است ، طبعاً حرکت در آن نیز شکل خاص خود را می طلبد.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: همه ما سرباز نظام مقدس اسلامی هستیم در یک سنگر ولی به جهت نقش‌های متفاوتی که نظام به ما داده است هر کدام به شکلی و به نحوی به انجام وظیفه می‌پردازیم.
او همچنین با بیان اینکه حضور در شهر مقدس قم، زیارت حرم کریمه اهل بیت(ع) و دیدار با علما و مسوولان حوزه، توفیقی برای او بوده است، گفت: قطعاً رهنمودها و توصیه‌های علما و مسوولان و مدیران حوزه های علمیه، ره توشه ارزشمندی برای ما در انجام هر چه بهتر ماموریت‌های دیپلماتیک در عرصه مذاکرات خواهد بود.
این دیدار در دفتر مدیریت حوزه برگزار شد.
45231

کد N158207

وبگردی