آفتاب

هدیه ویژه رهبر انقلاب به مردم یک شهرک در کوهرنگ

هدیه ویژه رهبر انقلاب به مردم یک شهرک در کوهرنگ

شهرکرد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از اختصاص سه میلیارد تومان هدیه رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات شهرک ولیعصر منطقه لبد شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه دوشنبه در دیدار با امام جمعه کوهرنگ و مسؤولان این شهرستان با تشریح مشکلات شهرک ولیعصر منطقه لبد کوهرنگ، افزود: با لطف و مساعدت مقام معظم رهبری این اعتبار برای بازسازی راه و برخی زیرساخت های این شهرک اختصاص یافت.

وی همچنین ادامه داد: در سفر اخیر نماینده ولی فقیه در استان به دهستان موگویی و مشاهده مشکلات و محرومیت مردم این منطقه، در نامه ای به رییس جمهوری نیز رسیدگی به مشکلات این منطقه مورد تاکید قرار گرفت.

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: به دنبال این سفر و پیگیری های انجام شده، نشست ستاد بحران چهارمحال و بختیاری تشکیل و دستوری از سوی رییس جمهوری برای حل مشکلات مناطق محروم شهرستان کوهرنگ صادر شد.

امام جمعه شهرکرد ساخت 15 کیلومتر راه جایگزین در گردنه عسل کشان و احداث راهدارخانه مجهز را از نیازهای اساسی مناطق محروم شهرستان کوهرنگ عنوان کرد.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: تعیین محل مناسبی برای سرریز جمعیت روستای سرآقاسید نیز به تصویب رسیده که مسوولان شهرستان کوهرنگ باید هر چه زودتر، کارهای اجرایی آن را آغاز کنند.

مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله حدود یکصد کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و راه ارتباطی برخی مناطق محروم این شهرستان که به ˈقطب شمال ایرانˈ شهرت دارد، در موقع بارش برف به صورت طولانی مدت بامرکز این شهرستان قطع می شود.

547/558/
کد N158149

وبگردی