آفتاب

پرداخت های کلان رژیم صهیونیستی به تروریست های سوری

پرداخت های کلان رژیم صهیونیستی به تروریست های سوری

تهران – ایرنا – عوامل و ماموران رژیم صهیونیستی مقادیر هنگفتی پول نقد در اختیار گروه های تروریستی سوریه قرار می دهند تا اطلاعاتی درباره تروریست های القاعده مستقر در خاک سوریه، دریافت کنند.

به گزارش روزنامه نشنال چاپ ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی مقادیر زیادی پول نقد در اختیار تروریست هایی که با نیروهای ˈبشار اسدˈ رییس جمهوری سوریه می جنگند در مقابل دریافت اطلاعاتی درباره جناح های مرتبط با القاعده که در این منازعه خونین درگیر هستند، قرار داده اند.

این روزنامه به نقل از یک منبع یکی از جناح های تروریستی مستقر در جنوب سوریه افزود: دستکم سه گروه مخالف که با نیروهای می جنگند، مبالغ هنگفتی پول نقد معادل صدها هزار دلار از عوامل رژیم صهیونیستی دریافت کرده اند که خواستار دریافت اطلاعاتی در باره هویت همه شبه نظامیان مرتبط با القاعده بود که که پایگاه های خود را نزدیک مرز سوریه با فلسطین اشغالی برپا کرده اند.

به گزارش نشنال، در حالی که برخی از این گروه های تروریستی از نظر عقیدتی با رژیم صهیونیستی هنوز دشمنی دارند، اما مایل به با همکاری با آن در صورتی هستند که منجر به برکناری دولت سوریه شود.

یک فرمانده تروریست ها به نشنال گفت: ما هیچگونه مشکلی با هر طرف و حزبی که به منظور کمک به ما برای سرنگون کردن دولت سوریه با ما ارتباط برقرار کند، نداریم. هر چند که نمی خواهیم مجری هیچگونه برنامه خارجی شویم.

تروریست های مخالف حکومت سوریه پس از شکست مذاکرات صلح میان نمایندگان دولت سوریه و جناح های مخالف در ژنو، بر اقدامات و فشار خود به منظور برکناری اسد افزودند.

بر اساس این گزارش، با وجود نفوذ تروریست ها به اطراف شهرک قنیطره با فاصله یک کیلومتری مرز فلسطین اشغالی، این دستاورد برای تغییر موازنه به نفع آنان به میزان قابل توجه، کافی نبوده است.

مترجمام**1486**1010
کد N157375

وبگردی