آفتاب

انتقاد از دعوت نکردن وکلای کرمانشاهی به جلسات با حضور رییس قوه قضاییه

انتقاد از دعوت نکردن وکلای کرمانشاهی به جلسات با حضور رییس قوه قضاییه

رییس کانون وکلای دادگستری استان‌های کرمانشاه و ایلام از عدم دعوت وکلا به جلساتی که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، انتقاد کرد.

شهاب تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت: در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمانشاه، ایشان دیدارهایی را با اقشار مختلف مردم داشتند، اما متاسفانه از وکلا برای حضور در این دیدارها دعوت به‌عمل نیامد.

تجری افزود: نه تنها از وکلای عضو کانون جهت حضور در این دیدارها دعوتی به‌عمل نیامد، بلکه تا آنجا که اطلاع دارم از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه نیز دعوتی نشده است.

وی با اشاره به جایگاه وکلا گفت: در میان وکلا اعضای هیات علمی وجود دارند که نگاهشان به دستگاه قضایی علمی و امروزی است، ضمن اینکه وکلا به‌دلیل ارتباط مستمر و روزانه‌ای که با دستگاه قضایی دارند ایرادات این دستگاه را ملموس‌ می‌بینند.

تجری با بیان اینکه دست اندرکاران این سفر باید فرصت حضور وکلا در جلسات و دیدارهای رییس قوه قضاییه را فراهم می‌کردند، گفت: معتقدم با عدم دعوت از وکلا این فرصت از دستگاه قضایی استان و مردم گرفته شد که مشکلات به‌خوبی مطرح و برای رفع آنها چاره‌اندیشی شود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی رییس قوه قضاییه در راس هیاتی قضایی، ششم تا هشتم اسفند ماه به کرمانشاه سفر کرد.

انتهای پیام

کد N157065

وبگردی